کد خبر: ۱۱۴۸۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰ 11 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 21/10/1402 تقدیم حضور می گردد.

---------------------------------

عمليات ضربتي پليس مازندران در برخورد با اراذل و اوباش

سردار حسن مفخمي شهرستاني فرمانده انتظامي استان مازندران از اجراي طرح مقابله با اراذل و اوباش طي 48 ساعت گذشته در سطح استان خبر داد و افزود: در اين طرح 24 متهم به شرارت و مخلان نظم و امنيت عمومي شناسايي و دستگير شدند. 

سردار "حسن مفخمي شهرستاني" در گفت وگوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري پليس با اعلام اين خبر، گفت: در راستاي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و مقابله و برخورد با مخلان نظم و امنيت عمومي،طرح ويژه مقابله و برخورد با اراذل و اوباش سطح دار و نوظهور در سطح استان به مدت 48 ساعت اجرايي شد.

وي تصريح کرد: در اين طرح ماموران پليس امنيت عمومي استان با همکاري ديگر عوامل انتظامي در سطح شهرستان هاي استان با انجام اقدامات اطلاعاتي و شناسايي متهمان به شرارت و ناامني با هماهنگي قضائي در چندين مرحله عمليات موفق به دستگيري 24 متهم شدند. 

فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به کشف 79 قبضه انواع سلاح سرد و گرم در اين طرح از توقيف بيش از 129 خودرو که توسط اراذل و اوباش در شرارت ها و اخلال در نظم و امنيت عمومي از آن استفاده مي کردند. خبر داد. 

سردار مفخمي افزود: امنيت خط قرمز پليس بوده و تا برقراري کامل امنيت و ايجاد احساس امنيت در سطح استان پليس با اقتدار با هرگونه ناامني و مخلان نظم وامنيت برابر قانون برخورد خواهد کرد. 

---------------------------------

این سارقان موبايل قاپ را شناسایی کنید

سرهنگ علي داداش تبار فرمانده انتظامي شهرستان بابل با انتشار تصوير 2 سارق از شهروندان خواست، چنانچه از سوي اين افراد مورد سرقت قرار گرفته اند به پليس آگاهي شهرستان بابل مراجعه کنند. 

سرهنگ "علي داداش تبار " در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاري پليس، با تشريح خبر فوق اظهار کرد: در پي وقوع چندين فقره سرقت به روش  موبايل قاپي از شهروندان و طرح شکايت در پليس آگاهي شهرستان بابل، موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان بابل افزود: با توجه به حساسيت موضوع، کارآگاهان پليس آگاهي بلافاصله با هماهنگي قضائي براي دستگيري سارقان وارد عمل شده و متهمان را با انجام اقدامات پليسي شناسايي و دستگير کردند.  

سرهنگ داداش تبار از دستور قضائي مبني بر انتشار تصوير بدون پوشش متهمان خبر داد و از شهروندان خواست، چنانچه از سوي اين افراد مورد سرقت قرار گرفته اند براي شناسايي متهمان و طرح شکايت به پليس آگاهي  شهرستان بابل مراجعه کنند.

---------------------------------

محدوديت هاي ترافيکي آخر هفته در محورهاي مواصلاتي مازندران

سرهنگ يدالله جهان تاب رئيس پليس راه استان مازندران از اعمال محدوديت هاي ترافيکي آخر هفته تا ساعت 0600 صبح روز شنبه 23 دي ماه 1402 در محورهاي مواصلاتي مازندران خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "يدالله جهان تاب" در تشريح اين خبر، گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدوديت هاي ترافيکي تا ساعت 6 صبح روز شنبه 23دي ماه 1402 در محورهاي مواصلاتي استان به اجرا در خواهد آمد.

وي افزود: به همين منظور تردد انواع موتورسيکلت به غير از موتورسيکلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز ترافيک تا ساعت 0600 صبح روز شنبه 23 دي ماه 1402 در تمامي محورهاي مواصلاتي استان ممنوع است.

رئيس پليس راه استان مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تريلر، کاميون و کاميونت در محور کرج- چالوس ، اظهار داشت: تردد انواع وسايل نقليه در صورت پرحجم بودن ترافيک در محور مذکور از ساعت 1200 تا 2400 روز چهارشنبه 20 دي ماه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 1500 بعد از ظهر تا 2400 از ابتداي تونل کندوان به سمت مرزن آباد به صورت يک طرفه خواهد بود.

سرهنگ جهان تاب ادامه داد: تردد انواع وسايل نقليه در صورت پرحجم بودن ترافيک در محور مذکور از ساعت 1200 تا 2400 روز جمعه 22 دي ماه از آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 1500 بعد از ظهر تا ساعت 2400 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران يک طرفه خواهد شد .

وي با اشاره به محدوديت هاي ترافيکي و ممنوع بودن تردد کليه تريلر ها از محور هراز، گفت: تردد انواع کاميون و کاميونت به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسدشدني از ساعت 1200 ظهر تا ساعت 2400 روز چهارشنبه 20 دي ماه و همچنين از ساعت 0600 صبح  تا ساعت 2400 روزهاي پنج شنبه و جمعه 22 و 23 دي ماه از اين محور ممنوع است

.

رئيس پليس راه استان مازندران افزود: در صورت سنگين بودن بار ترافيکي از شمال به جنوب اين محور، تردد از ساعت 1400 بعد از ظهر تا ساعت 2200 روز جمعه 22 دي ماه به صورت مقطعي يک طرفه خواهد شد.

سرهنگ جهان تاب با بيان اين که محدوديت هاي مذکور منوط به افزايش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعيت ترافيک عادي باشد با هماهنگي اجراي محدوديت ها کان لم يکن تلقي خواهد شد، از رانندگاني که قصد تردد در محورهاي مواصلاتي استان مازندران را دارند، خواست: ضمن مديريت سفر خود با رعايت کامل مقررات راهنمايي و رانندگي و همراه داشتن تجهيزات زمستاني، در صورت نياز به کسب اطلاعات بيشتر با شماره هاي 21824420 و 21824434 پليس راه استان با پيش شماره 011 تماس بگيرند .

---------------------------------

دستگيري سارق و کشف خودروي سرقتي در محمودآباد

سرهنگ محمودحسين زاده  فرمانده انتظامي محمودآباد از دستگيري سارق و کشف خودروي سرقتي پرايد در اين شهرستان خبر داد .

سرهنگ محمودحسين زاده  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس گفت: در پي مطلع شدن از وقوع يك فقره سرقت خودرو سواري پرايد در يکي از شهرهاي همجوار ، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار ماموران انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران انتظامي شهرستان محمودآباد با گشت زني هاي هدفمند وبا هوشياري کامل موفق به رويت و شناسايي خودروي مد نظر شده که طي يک عمليات  مقتدرانه خودوري موصوف توقيف و سارق خودرو دستگير و به مقر انتظامي انتقال داده شد.

سرهنگ حسين زاده با بيان اين که يک نفر در اين ارتباط دستگير و پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد، به شهروندان توصيه کرد: وسايل نقليه خود را به سيستم هاي پيشگيري از سرقت مجهز کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طريق تماس با تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

---------------------------------

کشف 40 دستگاه استخراج گر رمز ارز ديجيتال قاچاق در ساري

سرهنگ محمد محمدپور رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران از کشف 40 دستگاه استخراج گر رمز ارز ديجيتال قاچاق به ارزش 8 ميليارد ريال در شهرستان ساري خبر داد.


سرهنگ "محمد محمدپور" در گفت وگوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري پليس، اظهار داشت: در راستاي شناسايي و برخورد با استفاده کنندگان غير مجاز استخراج رمز ارزهاي ديجيتال با اقدامات فني و تخصصي پليسي توسط کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس امنيت اقتصادي استان مازندران در يکي از شهرک هاي صنعتي شهرستان ساري، سوله اي را که محل استخراج رمز ارز ديجيتال غير مجاز بوده را شناسايي کردند.                      

وي افزود: ماموران پس از هماهنگي قضايي در بازرسي از سوله اي در يکي از شهرک هاي صنعتي شهرستان ساري، تعداد 40 دستگاه استخراج گر رمز ارز ديجيتال قاچاق را کشف کردند.

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران تصريح کرد: کارشناسان ارزش اين کشفيات را 8 ميليارد ريال برآورد کردند و همچنين يک متهم دستگير شده را به همراه پرونده متشکله به مراجع قضائي معرفي کردند.

سرهنگ محمدپور ضمن تقدير و تشکر از مساعدت و معاضدت از هموطنان عزيز در کل استان مازندران درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه جرايم اقتصادي، موضوع را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند. 

 

خبر سلمان مهدوی 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار