در جلسه شورای مدیران شرکت پتروشیمی امیرکبیر که در شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد، سید جواد پادام به عنوان سرپرست جدید این واحد معرفی گردید.
کد خبر: ۱۱۴۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲ 10 January 2024

تابناک خوزستان: در این مراسم که با حضور مدیران ارشد شرکت پتروشیمی امیرکبیر برگزار شد، دکتر سعید صادقی، طی حکمی، سید جواد پادام را به عنوان سرپرست مدیریت، فناوری و توسعه این شرکت منصوب کرد.

مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر در ادامه از زحمات و تلاش های دکتر عبدالکریم محمدی زاده در این مدیریت، قدردانی و در ادامه راه برای ایشان آروزی توفیق و موفقیت کرد.

مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر، برنامه ریزی را از ارکان مهم این شرکت معرفی کرد و گفت: مدیریت برنامه‌ریزی، فناوری و توسعه، پیشران اساسی این مجموعه در مسیر حرکت به سمت هدف‌گذاری های کلان و چشم انداز آینده این شرکت است و باید در دوره جدید، با هم افزایی و تلاش حداکثری، اهداف تعیین شده را محقق کنیم. توسعه ی شرکت موضوعی خواهد بود که ما لحظه‌ای در ادامه ی آن توقف نخواهیم داشت.

وی در ادامه با اشاره به موفقیت های مهم صورت گرفته افزود: با کار جهادی در مدتی کوتاه خدمات بزرگی در این شرکت به ثمر نشست و امیدوارم با تغییرات جدید، این روند مثبت ادامه یافته و مدیران جدید منشا تحولات بزرگی به نفع سهامداران محترم و مجموعه معظم امیرکبیر باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار