رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: از مرحله پیش ثبت‌نام تاکنون حضور بانوان نسبت به دوره‌ گذشته سه درصد افزایش داشته و بیش از 30 درصد داوطلبان تا 40 سال سن دارند.
کد خبر: ۱۱۴۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳ 06 January 2024

به گزارش تابناک  گلستان، محمدتقی شاهچراغی بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه با اعضای ستاد انتخابات گلستان، فرمانداران و بخشداران، در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نتایج بررسی هیات نظارت بر انتخابات انجام شده و تا امروز به تمامی داوطلبان که تائید شدند، رد شدند و یا عدم احراز صلاحیت شدند پیامک ارسال و ابلاغ لازم انجام شده است.

وی ادامه داد: این عزیزان می‌توانند به مدت سه روز اعتراض خود را به شورای نگهبان ارسال کنند و شورای نگهبان نیز پس از بررسی نتیجه نهایی را اعلام خواهد کرد.

رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: در دوره‌های گذشته تنها با شناسنامه امکان رای‌گیری وجود داشت که در قانون جدید با پنج مدرک هویتی شناسنامه، گواهینامه، گذرنامه، کارت ملی و کارت پایان خدمت امکان رای‌گیری وجود دارد.

شاهچراغی عنوان کرد: از مرحله پیش ثبت‌نام تاکنون حضور بانوان نسبت به دوره گذشته سه درصد افزایش داشته و بیش از ۳۰ درصد داوطلبان تا ۴۰ سال سن دارند.

وی اضافه کرد: ایفای نقش احزاب و گروه‌ها در این دوره بسیار پر رنگ‌تر و جذاب‌تر است و به نظرم مجموع گروه‌ها و فعالان سیاسی آمادگی لازم را دارند تا انتخاباتی باشکوه را رقم بزنند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار