بر اثر نزاع دسته جمعی چندین جوان در یک عروسی در شهرستان رامیان هفت نفر راهی بیمارستان شدند و این نزاع در بیمارستان نیز با شلیک اسلحه ادامه پیدا کرد تا در نهایت با تلاش پلیس 10 نفر دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۴۷۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ 04 January 2024

به گزارش تابناک گلستان، عصر امروز در یک عروسی در شهرستان رامیان چندین نفر افراد جوان با سلاح سرد با همدیگر درگیر شده که در این درگیری هفت نفر از افراد حاضر راهی بیمارستان شدند.

این نزاع در بیمارستان نیز ادامه پیدا کرد تا آنکه در محل بیمارستان آزادشهر، افراد با سلاح گرم با همدیگر درگیر شده و در آنجا افراد موثر در درگیری با سلاح گرم به همدیگر شلیک کردند.

فرمانده انتظامی رامیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص جزئیات این حادثه اظهار کرد: پس از اطلاع به پلیس ۱۱۰ در خصوص این واقعه، ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند که مشخص شد عده‌ای که بیشتر آن‌ها جوان بودند به علت اختلافات شخصی با هم درگیر شده که در این درگیری تعدادی مجروح شدند.

ابوالفصل وزیری ادامه داد: متاسفانه این نزاع در بیمارستان نیز ادامه پیا کرد که با حضور پلیس ۱۰ نفر از عاملان درگیری شناسایی و دستگیر شدند و تلاش برای دستگیری دیگر عاملان این واقعه ادامه دارد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص اینکه آیا این حادثه فوتی نیز داشته گفت: خوشبختانه تا این لحظه فقط هفت مجروح گزارش شده است.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار