رییس پلیس راهور استان بوشهر گفت: چهارهزار و ۹۶۹ وسیله نقلیه دارای چراغ‌های زنون و خیره‌کننده و هشت هزار و ۶۴۲ دستگاه وسیله نقلیه به‌علت نداشتن و یا نقص در سامانه روشنایی در استان بوشهر اعمال قانون شدند.
کد خبر: ۱۱۴۷۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵ 04 January 2024

به گزارش تابناک بوشهر، سرهنگ محمد صادقی رییس پلیس راهور استان بوشهر در این رابطه، اظهار داشت: در راستای ماموریت‌های پلیس راهور و با توجه به افزایش تردد وسایل نقلیه با چراغ‌های زنون و خیره‌کننده و یا دارای نقص در سامانه روشنایی، با اجرای طرح‌های کنترلی، شناسایی و برخورد با تخلفات رانندگی در سطح معابر شهری استان بوشهر در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: پلیس راهور استان در مجموع ۹ ماه، تعداد چهارهزار و ۹۶۹ وسیله نقلیه دارای چراغ‌های زنون و خیره‌کننده و همچنین تعداد هشت هزار و ۶۴۲ دستگاه وسیله نقلیه به‌علت نداشتن و یا نقص در سامانه روشنایی توسط همکاران اعمال قانون شدند.

صادقی در این خصوص متذکر شد با استناد به موادی از قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و همچنین آیین‌نامه مربوطه، مالکین و رانندگان خودرو‌ها به‌دلیل تامین روشنایی در سطح معابر نباید از نور‌های خیره‌کننده استفاده کنند.

رییس پلیس راهور استان بوشهر عنوان کرد: در صورت نقص در سامانه روشنایی، راننده مسوولیت دارد و باید در کوتاه‌ترین زمان این نقیصه را مرتفع نماید و از هرگونه تاخیر در رویت برای خود و دیگران در رانندگی اجتناب نماید.

وی با بیان اینکه همه شهروندان ملزم به اجرای قانون و مقررات رانندگی هستند، افزود: رعایت حقوق شهروندی در ترافیک مهم است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار