مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، نقش اساسی در شکل گیری جبهه مقاومت داشت و امروز این جبهه به اقتداری رسیده که اسرائیل از ورود حزب‌الله به جنگ می‌ترسد.
کد خبر: ۱۱۴۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴ 03 January 2024

تابناک خوزستان: سردار ایرج مسجدی روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش در مسجد ارشاد اهواز با بیان اینکه نه تنها در ایران بلکه در کشور عراق بیش از یک‌هزار مراسم برای سالگرد سردار سلیمانی برگزار شده است اظهار کرد: نام ایشان برای همه شناخته شده است و پس از شهادت در مجامع بین‌المللی شناخته شد.

وی با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی و هم‌رزمانش برای امنیت کشور به شهادت رسیدند گفت: سردار شهید برای اینکه ایران در منطقه از تهدیدها دور باشد و کسی وسوسه تهدید جمهوری اسلامی را نداشته باشد، اقدامات ارزشمندی را انجام داده است.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: شهید سردار سلیمانی، خط مقدم را به عمق خاکریز دشمن برد تا دشمن را در نطفه خفه کند.

سردار مسجدی با بیان اینکه سردار سلیمانی یک قدرت هم‌پیمان در کنار جمهوری اسلامی با عنوان جبهه مقاومت ایجاد کرد افزود: اگر آمریکا و رژیم صهیونیست، ایران را تهدید کنند از هرنقطه‌ای مورد حمله قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: اگر تا دیروز جبهه مقاومت فلسطین با سنگ می‌جنگید، امروز به یک قدرت بزرگ تبدیل شده است؛ به گفته مقامات اسرائیل، این کشور پنجمین ارتش دنیا را دارد ولی امروز با گذشت بیش از ۹۰ روز در جنگ با مقاومت ناتوان مانده است.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم فلسطین تا آخرین نفس ایستاده‌اند تصریح کرد: با همه جنایت‌های صهیونیستی، یک خانواده حاضر نیست فلسطین را ترک کند و اسرائیل نمی‌تواند مقابل جبهه مقاومت جنگ کند.

سردار مسجدی اضافه کرد: امروز جبهه مقاومت در فلسطین، یمن و ... مدافع ملت فلسطین هستند و مقابل آمریکا ایستاده‌اند و او را تهدید می‌کنند.

وی بیان کرد: امروز جبهه مقاومت با سازماندهی، نقطه قدرت‌افزایی برای سرزمین فلسطین شده‌اند.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید ابومهدی المهندس گفت: شهید ابومهدی المهندس حق بزرگی بر منطقه و مسلمانان دارد که با شهادت خود بین ایران و عراق یک پیوند معنوی و فرهنگی ایجاد کرد.

سردار مسجدی با بیان اینکه شهادت این ۲ سردار، بین مردم ۲ کشور علاقه‌مندی بسیار عمیقی ایجاد کرده است افزود: اگر امروز جامعه و فرزندان ما در امنیت به سر می‌برند به خاطر خون‌هایی است که شهدای مدافع حرم در راه اسلام و تامین امنیت ایران دادند.

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار حاج قاسم سلیمانی در حمله هوایی آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی)، چهار همراه وی و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند. حمله فوق به دستور مستقیم رییس جمهوری ایالات متحده صورت گرفت.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار