فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: اهداف جبهه مقاومت امروز در نقاط بسیاری از جهان پراکنده شده و مقاومت با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۴۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱ 02 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ارج نهادن به مقام هم‌رزم ایشان، سردار سیدرضی موسوی‌چاشمی در حسینیه شهدای سپاه استان با حضور همسر، فرزندان و خانواده شهید اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی، سید و سالار جبهه مقاومت بود که به همراه یاران باوفایش در راه خدمت به اسلام به شهادت رسید.

وی ادامه داد: این روزها یار وفادار شهید جاوید، حاج قاسم جبهه مقاومت، که خود مجاهد و مهاجر فی سبیل الله و فرزند برومند استان سمنان بود، نیز به او پیوسته است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: شهید سیدرضی موسوی‌ از فرزندان برومند استان سمنان بود که در راه مبارزه با استکبار جهانی جان خود را تقدیم کرد.

شهید موسوی‌ در اعتلای جایگاه اسلام تأثیر والایی داشت

شوقانی ادامه داد: این شهید والامقام از افتخارات سپاه اسلام، ایران اسلامی، جبهه مقاومت و استان سمنان است و از حضور ارزشمند جمع انبوه خانواده‌های معزز شهدا، مسؤولان و عموم مردم در آیین‌های تشییع پیکر او مشاهده می‌شود که مردم تا چه اندازه به این شهید والامقام ادای دین می‌کنند.

وی تصریح کرد: شهید موسوی‌ در اعتلای جایگاه اسلام و انقلاب اسلامی تأثیر والایی داشت و همسر بزرگوار ایشان و خانواده مکرمشان نیز در این مسیر همواره با او همراه و همگام بودند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: عموم مردم از جای‌جای ایران اسلامی در آیین‌های تشییع پیکر شهید موسوی‌ به میدان آمدند و در راستای پاسداشت مقاومت، ایستادگی و مجاهدت همه شهدا به‌ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید سیدرضی موسوی‌ گریستند و عمق ارادت و احترام خود را به این مجاهدان در راه حق اعلام کردند.

شهید موسوی‌ همواره در دفاع از حریم ولایت ثابت‌قدم بود

شوقانی گفت: شهید موسوی‌، مجاهدی است که بیش از سه دهه در جبهه مقاومت حضور داشت و بالغ بر چهار دهه مجاهدت در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت را از خود به یادگار گذاشت و همواره در دفاع از حریم ولایت ثابت‌قدم بود.

وی تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که از زبان بزرگان جهان اسلام نسبت به این سردار شهید بزرگوار چه سخنان ارزنده‌ای به میان می‌آید و این بسیار قابل‌توجه و احترام است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: اهداف جبهه مقاومت امروز از شرق مدیترانه تا سوریه، لبنان و سایر کشورهای آزادی‌خواه جهان و منطقه غرب آسیا پراکنده شده و حضور و آرایش عظیمی دارد و مقاومت با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد.

شوقانی گفت: جبهه مقاومت با مجاهدت و ایثارگری‌های رزمندگان این جبهه و هدایتگری و فرماندهی سرداران سپاه اسلام با قدرت پیش می‌رود و این راه همچنان ادامه خواهد داشت.

خانواده‌های شهدا در کنار سرداران شهید مقاوم و مستحکم ایستاده‌اند

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، نقش زنان و مادران شهدا را در اعتلای جایگاه سرداران شهید بسیار ویژه عنوان کرد و گفت: زنان در رویکرد اسلام جایگاه ویژه و مقدمی دارند و امروز خانواده‌های شهدا نشان می‌دهند که در کنار سرداران شهید، مقاوم و مستحکم ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با قدردانی از سال‌ها مجاهدت‌های همسر مکرم سردار شهید سیدرضی موسوی‌ و خانواده معزز او گفت: بیت مکرم این سردار شهید با تأسی از حضرت زهرا (س) و سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) همه تهدیدات را پشت سر گذاشتند و سال‌ها با این شهید والامقام همراهی و همدلی کردند.

شوقانی با بیان اینکه مجاهدت‌های سرداران اسلام در جبهه مقاومت مرهون زحمات و همراهی‌های خانواده‌های بزرگوار و صبور آن‌هاست، گفت: امروز بخش اعظمی از توفیقات جبهه مقاومت را مدیون بانوان و همسران شهدایی هستیم که با افتخار و با اقتدار در میدان نبرد با دشمن حاضر شده‌اند و از سرداران شهید همواره حمایت و همراهی می‌کنند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار