مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به تقاضاهای شهروندان و در راستای برق رسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی حدود ۵۰ کیلومتر شبکه برق در بخش‌هایی از مناطق شمال غرب شهرستان اهواز توسعه و احداث شد.
کد خبر: ۱۱۴۵۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰ 30 December 2023

تابناک خوزستان: عبدالحمید عباس شیاری اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به تقاضاهای شهروندان و در راستای برق رسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی حدود ۵۰ کیلومتر شبکه برق در بخش‌هایی از مناطق شمال غرب اهواز با اعتبار بیش از ۶۷۴ میلیارد ریال توسعه و احداث شد.

وی گفت: امروزه برق به عنوان مهمترین زیرساخت خدمات شهری محسوب شده است و توسعه شهری بدون خدمات برق عملی نخواهد شد که در این راستا لازم است با برنامه‌ریزی مستمر توسط واحدهای مهندسی نسبت به طراحی شبکه برق در مناطق جدید اقدام شود.

شیاری افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از ابتدای سال تاکنون اقدامات خوبی در زمینه توسعه و احداث شبکه در کلانشهر اهواز صورت گرفته که در این راستا یکی از مناطقی در دستور کار این شرکت، منطقه شمال غرب شهرستان اهواز در محدوده امور برق منطقه ۲ این شرکت بوده است.

وی در خصوص این اقدامات انجام شده در این منطقه بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در حوزه معاونت مهندسی و دفتر مهندسی امور برق منطقه دو، تاکنون در راستای توسعه و احداث شبکه جدید ۴۰۱۸۲ متر سیم آلومینیومی، ۶۴۶۰ متر کابل خودنگهدار شبکه، ۲۹۹۱ متر کابل خودنگهدار روشنایی، تعداد ۱۲۹ اصله پایه فشار ضعیف، ۶۱۷ اصله پایه فشار متوسط، تعداد ۱۸ دستگاه ترانسفورماتور و همچنین تعداد ۲۹۶۹ مقره سیلیکونی نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تاکید کرد: جلب رضایت شهروندان یکی از مهمترین اهداف مجموعه صنعت برق است که ما در این زمینه تکلیف داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن براساس درخواست‌های متقاضیان نسبت به برق‌رسانی به آن‌ها اقدام کنیم.

شیاری افزود: اعتبار اختصاص یافته به این پروژه ۶۷۴ میلیارد و ۵۲۸ میلیون ریال بوده که از محل منابع داخلی تامین شده است.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار