رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: بزرگداشت حماسه ۹ دی با شعار محوری «بازخوانی فتنه‌های آمریکایی و صهیونیستی» هم‌زمان با سراسر کشور در ارومیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۵۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲ 29 December 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام ناصر آقایی با اشاره به شعار محوری ۹ دی امسال، اظهار کرد: برنامه‌های چهاردهمین سال بزرگداشت نهم دی در سال ۱۴۰۲ با شعار؛ «حماسه نهم دی، بازخوانی فتنه‌های جدید آمریکایی صهیونیستی» تعریف شده است.

وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده، این آئین روز شنبه ۹ دی‌ماه ۱۴۰۲ با حضور حماسی و بابصیرت اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار ارومیه با سخنرانی اسماعیل زارعی استاندار کردستان در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ارومیه برگزار می‌شود.

آقایی با بیان اینکه انتخابات سال ۸۸ در دنیا کم‌نظیر بود، افزود: دشمن انتخاباتی را که می‌توانست نقطه قوت باشد، به نقطه‌ضعف و به یک پتک بر ضد جمهوری اسلامی تبدیل کرد اما فتنه‌های آنان بابصیرت و آگاهی مردم خنثی شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: بنابراین، باید ماهیت و اهداف شوم دشمنان نظام در فتنه ۸۸ را برای مردم به‌خوبی بیان کنیم و نباید این اتفاق را به منازعات سیاسی و جناحی تقلیل بدهیم؛ زیرا متعلق به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار