ششمین مرکز مشاوره خانواده مهر به منظور مشاوره تخصصی در حوزه کودک و نوجوان به خانواده‌ها به همت معاونت اجتماعی سپاه استان قم افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۴۵۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴ 28 December 2023

به گزارش تابناک قم، مهدی علی بابایی معاون اجتماعی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در گفت‌و‌گویی گفت: ششمین مرکز مشاوره خانواده مهر معاونت اجتماعی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با عنوان «مرکز تخصصی کودک و نوجوان خانواده مهر» در راستای اصلاح روابط بین اعضا و تحکیم بنیان خانواده، استعدادیابی، شناسایی و درمان اختلالات روانشناختی کودکان و نوجوانان افتتاح شد.
علی‌بابایی با اشاره به اهمیت و ضرورت مرکز تخصصی کودک و نوجوان خانواده مهر، بیان داشت: همزمان با رشد کودک و نوجوان مهارت‌های اجتماعی و هوش هیجانی آنان افزایش پیدا می‌کند که این موارد در اغلب افراد موجب زندگی شاد می‌شود.

معاون اجتماعی سپاه استان قم ابراز داشت: گاهی اوقات کودکان و نوجوانان به سبب رفتارهایی دچار اختلالاتی می‌شوند و نیازمند مراجعه برای درمان هستند که این مرکز مشاوره با کمترین هزینه‌های ممکن و با بکارگیری شیوه‌های درمانی مختلف از جمله بازی درمانی، هنر درمانی، حرکت درمانی، درمان‌های شناختی و رفتاری به این افراد خدمات درمانی ارائه می‌کند.

وی افزود: در مرکز مشاوره تخصصی کودک و نوجوان خانواده مهر در تلاش هستیم تا اقداماتی را در بحث ارتباط والدین با فرزندان نیز رقم بزنیم.

علی‌بابایی اذعان داشت: در این مرکز مشاوره بنا داریم تا اقداماتی ضمن تقویت موثر مهارت‌های پایه زندگی، تقویت عزت و اعتماد به نفس، شناسایی استعدادها و اختلالات روانشناختی و اضطراب کودکان و نوجوانان اتفاقات بسیار خوبی با حضور متخصصین مجرب و با بکارگیری ابزارهای نوین انجام شود.
گفتنی است، مرکز تخصصی کودک و نوجوان خانواده مهر در میدان جانبازان، کنارگذر امین، خیابان رسالت(پشت مصلی قدس) واقع می‌باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار