مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان:
تابناک هرمزگان- مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان از برگزاری رویداد تقدیر از اقدامات برتر بازآفرینی شهری (جایزه ملی بم) همزمان با روز ایمنی زلزله و کاهش اثرات بلای طبیعی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸ 27 December 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//عباس کمالی اظهار کرد: بازآفرینی شهری به‌عنوان مأموریت ملی باید همواره در روح کلیه اقدامات مرتبط با شهر و شهرسازی جاری باشد، به‌عبارتی اقدامات بسیاری از دستگاه‌ها و افراد مرتبط، باید به بازآفرینی شهری منجر شود.

وی افزود: توجه به اهمیت موضوع و تقدیر در افزایش کارایی دستگاه‌ها و افراد، شرکت بازآفرینی شهری ایران، به عنوان متولی بازآفرینی شهری در سطح کشور در کنار متولیان شهر بم، بر آن است تا رویدادی را به این منظور به‌صورت سالانه برگزار کند، استان هرمزگان نیز از این رویداد مستثنی نبوده و این اداره کل، در روز سه شنبه پنجم دی‌ماه سال جاری همزمان با بزرگداشت روز ایمنی و کاهش بلایای طبیعی، میزبان سفیران بازآفرینی ستادی و استانی و شهرداری‌های مشمول بافت‌های ناکارآمد است.

گفتنی است در این نشست، اقدامات بازآفرینی استان، مورد ارزیابی و امتیازدهی قرار خواهند گرفت و تجربه برتر، حائز دریافت جایزه ملی خواهد شد.

انتهای پیام//

برچسب ها: راه و شهرسازی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار