فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: سارقی که مدتی پیش از چند منزل مسکونی در شهرستان دامغان طلا و جواهر سرقت کرده بود، در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۴۵۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴ 24 December 2023

به گزارش تابناک سمنان، سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی سرقت مقادیر قابل‌توجهی طلا و جواهر از چند منزل مسکونی در شهرستان دامغان، از همان لحظات ابتدایی وقوع سرقت‌ها، تحقیقات میدانی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد.

وی افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس، مشخص شد سرقت توسط یک سارق حرفه‌ای غیربومی صورت گرفته که بلافاصله بعد از سرقت به مکانی نامعلوم متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات هوشمندانه و فنی خودروی سارق را شناسایی کردند. ادامه داد: در مراحل بعدی، مشخص شد که متهم اهل و ساکن یکی از شهرستان‌های استان البرز است.

موقوفه‌ای بیان کرد: مأموران نسبت به شناسایی و تعقیب و مراقبت نامحسوس وی اقدام و او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های تخصصی پلیس به چندین فقره سرقت طلا، جواهر و پول و ارز به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در دامغان اعتراف کرد و مدعی شد با اموال سرقت کرده معاملات خودرو و..... انجام داده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان به تکمیل پرونده و معرفی متهم به مراجع ذی‌صلاح اشاره و به خانواده‌ها توصیه کرد: از نگهداری اشیای قیمتی و طلا و جواهر در منزل خودداری کنند و بهترین راه در این زمینه، استفاده از صندوق امانات بانک است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار