مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: ۹۸ درصد از جایگاه‌های سوخت استان به مدار فعالیت بازگشتند و عملیات اتصال آنها به سامانه هوشمند سوخت آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۴۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵ 18 December 2023

عبدالله گیتی‌منش افزود: در زمان حاضر بیش از ۳۲۰ جایگاه عرضه سوخت در سطح استان در مدار فعالیت و سوخت‌رسانی قرار گرفتند و حدود ۱۰ جایگاه به دلایل مختلف هنوز وارد مدار نشده اند.

وی با بیان اینکه امروز پس از اختلال پیش آمده در سامانه هوشمند سوخت، ابتلا در مرحله اول جایگاه ها بصورت آفلاین و دستی وارد مدار فعالیت شدند، اظهار داشت: اکنون در مرحله دوم، این جایگاه ها به مرور زمان به سامانه هوشمند سوخت متصل و پیکربندی جدید سیستم آنها انجام می شود.

گیتی‌منش با اشاره به آماده باش ۶۰ تیم در استان اصفهان برای انجام عملیات بازگشت جایگاه های سوخت به وضعیت هوشمند، اضافه کرد: امید است تا فردا ظهر همه جایگاه ها به سامانه هوشمند سوخت متصل شوند.

وی با بیان اینکه حدود ۶۵ جایگاه در استان اصفهان امروز دچار اختلال نشدند، تصریح کرد: اما در زمان حاضر اغلب جایگاه‌ها بصورت دستی و آفلاین در حال فعالیت هستند تا به مرور به سامانه هوشمند متصل شوند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: حدود ۶۰ جایگاه های عرضه سوخت در کلانشهر اصفهان نیز در حال خدمات رسانی هستند.

وی افزود: ستاد مدیریت بحران در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان از زمان وقوع اختلال فعال شده است و تا فردا هم بطور مستمر فعالیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار