کمیته انضباطی محرومیت تماشاگران سپاهان از حضور در بازی با آلومینیوم را رسما اعلام کرد
کد خبر: ۱۱۴۴۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳ 22 December 2023

کمیته انضباطی آرای خود را درباره برخی از تیم‌های لیگ برتری صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک در هفته دوازدهم برگزار و از سوی حسین مزرعه، مربی تیم صنعت نفت ابادان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث محرومیت قطعی و از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.
باشگاه صنعت نفت به دلیل توهین به مقامت رسمی مسابقه توسط تماشاگرانش باید یک میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.
 
باشگاه آلومینیوم اراک به دلیل درگیری کادر فنی با مقام غیر رسمی مسابقه باید ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.
 
صنعت نفت به دلیل درگیری کادر فنی با مقام غیر رسمی مسابقه و سوء رفتار تیمی باید ۷۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.
 
همچنین باتوجه به یک جلسه محرومیت تعلیقی برای صنعت آبادان و تماشاگران این تیم، چنانچه محکومیت در این پرونده به قطعیت برسد، محرومیت تعلیقی در اولین مسابقه اعمال خواهد شد.
 
*مسابقه تیم‌های سپاهان اصفهان و مس رفسنجان در هفته دوازدهم لیگ برتر برگزار و از سوی منتظر محمد، بازیکن تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر روزشی رخ داد. وی به ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.
 
باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل توهین تماشاگران منتسب نسبت به مقام رسمی مسابقه باید یک میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت شد. این رای قابل تجدید نظر است.
 
همچنین باتوجه به یک جلسه محرومیت تعلیقی برای تماشاگران سپاهان، چنانچه محکومیت در این پرونده به قطعیت برسد، محرومیت تعلیقی در اولین مسابقه اعمال خواهد شد.
 
*دیدار تیم‌های هوادار لیام تهران و ملوان بندر انزلی در هفته یازدهم برگزار و از سوی کامیار مکوندی، پزشک تیم هوادار لیام تهران به دلیل نقض اصولی کلی رفتار با ترک کردن بازی بدون هماهنگی، باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.
 
باشگاه هوادار لیام تهران به دلیل مسئولیت تضامنی بابت رفتار پزشک تیم خود باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
 
امین جوشقاقیان، پزشک تیم هوادار لیام تهران به دلیل نقض اصولی کلی رفتار (نشستن روی نیمکت بدون مجوز با کارت دیگری) به شش ماه محرومیت از حضور در کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم شد. این رای قابل تجدید نظر است.
 
تماشاخانه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار