کشاورزی باید جوری باشد که بصرفد، بچه کشاورز اگر رغبت نکند کشاورزی کند یعنی آن کشاورزی نمره منفی می‌گیرد، اینجا باید به‌صرفه باشد.
کد خبر: ۱۱۴۴۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷ 19 December 2023

به گزارش تابناک مازندران،  مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی ساری با نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار کرد. 

نماینده ولی فقیه مازندران: کشاورزی یک جهاد است  

 

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری، معاونین و مسوولین ادارات و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان ساری، اظهار کرد: کشاورزی یک جهاد است و خدماتش برای کشور بسیار قابل توجه و مهم است.

وی افزود: شهر ساری با 90 هزار هکتار زمین، در بخش های طیور، دام، کشاورزی، شلتوک، برنج، گندم و جو، گیاهان دارویی و فضای گلخانه‌ای ظرفیت بزرگی است.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: انتظار این است که این ظرفیت در تراز خودش مورد توجه قرار گیرد و شکر نعمت خدا این است که این نعمت به درستی دیده و بهره‌برداری شود.

امام جمعه ساری یادآور شد: در مازندران حدود 8 میلیون تن تولیدات باغی و کشاورزی داریم که کم نیست و می‌توانیم بازار تمام کشورهای حوزه دریای خزر را از آن خود کنیم.

وی اعلام کرد: با گشایش دریچه صادرات، کشاورزی ما چندین برابر جان می‌گیرد و رشد می‌کند.

امام جمعه ساری اظهار کرد: کشاورزی باید جوری باشد که بصرفد، بچه کشاورز اگر رغبت نکند کشاورزی کند یعنی آن کشاورزی نمره منفی می‌گیرد، اینجا باید به‌صرفه باشد.

آیت الله محمدی لائینی عنوان کرد: باید به دنبال صنعتی شدن برویم، در مسأله گلخانه، گیاهان دارویی، رفع تداخلات و شناسنامه دار کردن محصولات کشاورزی که اساس کار است جدی بگیرید.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار