کد خبر: ۱۱۴۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸ 19 December 2023

اختصاصی هما خوزستان

مینا فراز

حوالی ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۷ آذر ماه روند سوخت رسانی در جایگاه‌های سوخت سراسر کشور با اختلال مواجه شد. و روند سوخت رسانی به صورت کامل انجام نشد جایگاهداران ابتدا مسئله را بررسی کرده سپس به مقامات بالاتر اطلاع رسانی نموده.

از سوی مسئولان وزارت نفت اعلام شد که اخلال در سیستم سوخت رسانی ایجاد شده است و سوخت رسانی در جایگاه‌های سوخت به صورت دستی انجام می‌شود از مردم تقاضا کردند برای سوختگیری به جایگاه‌های سوخت مراجعه نکنند. کارشناسان این حوزه سریعا وارد عمل شده و برای فعال سازی جایگاه‌های سوخت همه تلاش خود را به کار گرفتند.

در این میان بازار شایعات بسیار داغ شد از افزایش قیمت بنزین گرفته تا کمبود بنزین تداوم این مشکل و ... در مصاحبه‌های صریح مسئولان وزارت نفت و شرکت پخش فراورده‌های نفتی اعلام کردند که هیچگونه مشکلی در روند سوختگیری خودروها وجود ندارد قیمت بنزین و سوخت تغییر نمی کند.

مسئولان از مردم خواستند که به شایعات توجه نکنند و اخبار و اطلاعات در خصوص پمپ بنزین‌ها را از طریق رسانه ملی دنبال کنند،با فعال شدن جایگاه‌های سوخت چه به صورت دستی و چه و پس از آن برطرف کردن مشکل به صورت قبل روند سوختگیری بدون مشکل و سریع انجام می‌شد.

در اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام شد که اختلال فنی در بعضی جایگاه‌های عرضه سوخت کشور ناشی از توطئه معاندان برای تحت‌الشعاع قرار دادن رفاه و آسایش مردم بود و سهمیه سوخت هم‌میهنان در کارت سوخت آنها محفوظ است و پس از رفع مشکل قابل استفاده خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار