کد خبر: ۱۱۴۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱ 16 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، سید محمود حسینی پور در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید صبح امروز در استانداری مازندران برگزار شد ستادی که تاکنون ۸ بار از برگزاری اش در سطح استان می‌گذرد با ۱۱۵ مصوبه که ۵۷ مصوبه اجرا شد و ۱۶ مصوبه اش اجرا نشد و ۴۲ مصوبه توسط دستگاه ها‌ی اجرایی در حال اجرا است.

استاندار مازندران در این نشست با اشاره به اینکه در سیستم‌های اداری با دو موضوع عدم نظارت و پیگری موضوعات مشکل داریم گفت: در تمامی ادارات باید ستادی در جهت پیگیری موضوعات و نظارت برآن‌ها راه اندازی شود

حسینی پور با بیان اینکه مدیران باید پاسخگو باشند چرا مصوبات ستاد تسهیل استان اجرا نمی‌شود. افزود: مدیری که قادر به پاسخگویی به مطالبات مردم نیست و نمی‌تواند مشکلات آن‌ها را حل کند باید از کار خود کناره گیری کند.

او با بیان اینکه تمامی مصوبات ستاد تسهیل باید در سطح استان اجرا شود گفت: هیچ توجیهی از سوی مدیران دستگاه‌ها که چرا مصوبات را اجرا نمی‌کنند قابل پذیرش نیست.

استاندار مازندران تاکید کرد: مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لازم الاجرا است و هر دستگاهی که از اجرای آن‌ها سرباز بزند با آن برخورد خواهد شد.

در این ستاد مشکلات چند مجموعه صنعتی از جمله واحد های کاغذ سازی ، کارتن سازی و سیم کابل در استان بررسی و برای رفع آن برنامه هایی را تدوین کردند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار