کد خبر: ۱۱۴۲۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵ 12 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نشست هم اندیشی با هیات های ورزشی شهرستان آمل برگزار شد.

 با حضور فرماندار ویژه ، مديرکل ورزش و جوانان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل، نشست هم اندیشی با مسئولان هیات های ورزشی شهرستان آمل برگزار شد.

 ذات الله زارعی فرماندار ویژه آمل در این نشست نیروی انسانی را یکی از مولفه های قدرت دانست و بیان داشت؛ ورزش ابزاری است که می تواند با ترویج روحیه مهربانی در جوامع دیگر موجب همبستگی و تبادل فرهنگی شود و لذا باید توجه ویژه به ورزش داشته باشیم.

 زارعی گفت: چهار تیم در لیگ های برتر کشور داریم و آمل می تواند قطب ورزش استان باشد. اما زیرساخت های ورزشی پاسخگوی ورزشکاران ما نیست و اگر به این شهرستان توجه شود تاثیرات آن در کسب مدال های با ارزش مشهود خواهد بود.

 وی انتقاد صحیح را موجب رشد و توسعه دانست و گفت: کم کاری هایی که در گذشته صورت گرفت به همت مسئولان و هیات ها ورزشی قابل جبران است

 علی رجبی مدیرکل ورزش جوانان مازندران در این نیز نشست با تقدیر و تشکر از زحمات هیات های ورزشی در شهرستان ها و با اشاره به ظرفیت های کم نظیر ورزشکاران آملی گفت: در زیرساخت ورزشی نیز نیازمند بهبود وضعیت هستیم چراکه سرانه ورزشی این شهرستان مطلوب نیست.

 وی حضور سرمایه گذاران و بخش خصوصی را در توسعه ورزش هر منطقه تاثیرگذار دانست و بیان داشت: باید قدردان حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاران در ورزش باشیم و از این عزیزان حمایت کنیم‌.

 رجبی مازندران را قطب اول ورزش کشور خواند و اظهار کرد: در بازی های آسیایی و پاراسیایی ورزشکاران مازندرانی مدال های خوبی کسب کردند و حضور ورزشکارانی چون هادی ساروی، زارع، عطایی و ... به مانند یک گنج است که باید قدرشان را بدانیم.

 وی از ۴۳ پروژه ورزشی نیمه تمام در مازندران خبر داد و افزود : این پروژه ها ۲۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل نیاز دارند و ۶ پروژه ملی، یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

 گفتنی است؛ روسا و مسئولان هیات های ورزشی آمل نیز در این نشست به بیان مشکلات، نارسایی ها و موانع توسعه ورزش این شهرستان پرداختند و خواستار توجه بیشتر به ورزش آمل شدند.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار