فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف یک دستگاه خودرو بنز قاچاق به ارزش پنج میلیارد تومان در شهرستان دشتستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰ 10 December 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران از کشف یک دستگاه خودرو بنز قاچاق به ارزش پنج‌میلیارد تومان در شهرستان دشتستان خبر داد و اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی دشتستان در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق و با دستور قضایی، با ورود به منزل شخصی به هویت معلوم یک دستگاه سواری بنز را کشف کردند.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده توسط ماموران پلیس آگاهی مالک خودرو هیچ گونه اسناد و مدارک قانونی ارائه نداده و این خودرو فاقد هرگونه مدارک مثبته قانونی و گمرکی است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه، کارشناسان ارزش این خودرو را ۵ میلیارد تومان برآورد کردند، تصریح کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و برای ادامه مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سوسنی با بیان اینکه پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند، مبارزه با پدیده قاچاق را از اولویت‌های کاری و مأموریتی پلیس دانست و از مردم درخواست کرد: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع‌وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار