فرمانده انتظامی کردکوی از اعتراف قاتل محیط بان کردکوی خبر داد و گفت: این فرد صبح امروز با مشاهده مستندات پلیس به جرم خود اعتراف کرد و تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۴۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷ 08 December 2023

به گزارش تابناک گلستان، امیر باقری اظهار کرد: روز گذشته خبر فوت یک محیط بان در شهرستان کردکوی به پلیس گزارش شد.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از تحقیقات انجام شده فرد مظنون یک مرد حدود ۴۶ ساله با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی کردکوی تصریح کرد: به دلیل تناقض‌گویی‌های این فرد و با توجه به اطلاعات کسب شده توسط ماموران انتظامی شهرستان کردکوی، این فرد تحت نظر پلیس و در مسیر تحقیقات بیشتر قرار گرفت.

باقری گفت: همزمان اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران ادامه داشت تا اینکه امروز این فرد پس از مواجه شدن با مستندات و اطلاعات کامل پلیس، به جرم خود اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: این فرد در اعترافات خود بیان کرد که مقتول از آشنایانش است و روز وقوع حادثه با هم به جنگل رفته بودند و متاسفانه اسلحه به صورت سهوی شلیک شده و به مقتول اصابت کرد.

فرمانده انتظامی کردکوی بیان کرد: طبق اعترافات اولیه متهم، با توجه به خونریزی شدید مقتول و با توجه به اینکه در منطقه صعب‌العبور قرار داشتند، رساندن مقتول به مرکز درمانی با کندی انجام شد و متاسفانه این فرد فوت کرد.

باقری گفت: در حال حاضر تحقیقات تکمیلی برای این پرونده و کشف جزئیات بیشتر ادامه دارد.

وی تاکید کرد: گزارش‌های تنظیمی و اعترافات متهم و ادله و مستندات موجود برای تصمیم قضایی به مرجع قضایی ارسال شده و متهم همچنان تحت نظر و تحقیق پلیس است.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار