وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خط قرمز ما توهین به مقدسات دینی است و تلاش می‌کنیم تا جلوی بی بندوباری و بی توجهی به احکام اسلامی در آثار هنری گرفته شود؛ در مورد موسیقی هم نظر ما پیگیری کردن خط مورد نظر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و از ایشان عقب‌تر یا جلوتر حرکت نخواهیم کرد.
کد خبر: ۱۱۴۲۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹ 08 December 2023

به گزارش تابناک قم، محمد مهدی اسماعیلی ظهر 16 آذرماه در جمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، با تاکید بر اینکه دشمن با شبهه‌افکنی به دنبال ترویج ناامیدی است، اظهار کرد: ایران اسلامی تا به امروز به دستاوردهای بسیاری رسیده است که این دستاوردها با جهاد تبیین باید به مردم معرفی شود.

وی با اشاره به آماده شدن 30 فیلم برای اکران به همت فعالان جبهه فرهنگی انقلاب عنوان کرد: در ابتدای کار دولت برخی می‌گفتند جبهه انقلاب توانایی ساخت پنج فیلم هم ندارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: خط قرمز ما توهین به مقدسات دینی است و تلاش می‌کنیم تا جلوی بی بندوباری و بی توجهی به احکام اسلامی در آثار هنری گرفته شود؛ در مورد موسیقی هم نظر ما پیگیری کردن خط مورد نظر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و از ایشان عقب‌تر یا جلوتر حرکت نخواهیم کرد، کنسرت‌های خوبی در کشور با نظارت لازم برگزار می‌شود و فضا برای برگزاری کنسرت بر اساس معیارهای تعیین شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باز است.

وی گفت: در ابتدای دولت سیزدهم تولید کاغذ داخلی ۴ هزار و ۵۰۰ تن بوده اما امروز این آمار به ۸۰ هزاز تن رسیده و مجموعه‌ای در شوشتر در حال احداث است که از دور ریز نیشکر، ۲۲۰ هزار تن کاغذ تولید می‌کند و تا پایان دولت سیزدهم ۴۵۰ هزار تن کاغذ به ظرفیت تولید کشور اضافه خواهد و ایران به صادر کننده کاغذ در منطقه تبدیل خواهد شد.

وی از راه‌اندازی کارخانه تولید چادر ایرانی در شهرکرد یاد کرد و افزود: با تولید انبوه، چادر با قیمت‌هایی بین ۴۲۰ تا ۷۰۰ هزار تومان روانه باز خواهد شد.

اسماعیلی با اشاره به راه‌اندازی اردوهای راهیان پیشرفت در کنار راهیان نور گفت: این اردوها دستاوردهای انقلاب اسلامی را در عرصه‌های مختلف به نسل جوان و نخبگان کشور نشان می‌دهد

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: تا اواخر آذرماه امسال سفرهای عمره حج آغاز می‌شود و فراخوان ثبت نام نیز در هفته آینده اعلام می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار