شهردار مهریز:
شهردار مهریز با اشاره به جشنواره منطقه‌ای شعر سرباز وطن گفت: همدلی بسیار خوبی در مهریز برای برگزاری جشنواره شعر سرباز وطن وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۴۱۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 05 December 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، حمیدرضا زارع بیدکی در نشست خبری با خبرنگاران یزد اظهار داشت: گرامیداشت و پاسداشت شهدا امری واجب است و برای این گرامیداشت استفاده از زبان هنر تاثیر بسیاری دارد.
وی هنر شعر را یکی از تاثیرگذارترین ابزار هنری دانست و گفت: استفاده از شعر می‌تواند تاثیرات بسیار مثبت و خوبی در ترویج فرهنگ داشته باشد و باید از این ابزار نهایت استفاده را ببریم.
زارع بیدکی اظهار امیدواری کرد که برگزاری جشنواره منطقه‌ای سرباز وطن بهانه ای برای پاسداشت و گرامیداشت شهدا و در راس آنها سردار دلها حاج قاسم سلیمانی باشد.
شهردار مهریز با تاکید بر اینکه همدلی بسیار خوبی در زمینه برگزاری این رویداد در شهرستان مهریز وجود دارد گفت: خوشبختانه همراهی و همکاری میان تمامی بخش‌ها در شهرستان برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد وجود دارد.
وی ادامه داد: اهداف متعددی برای برگزاری چنین‌ رویدادهایی در نظر گرفته شده و امیدواریم که با برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن بتوانیم به اهداف در نظر گرفته شده برای این جشنواه دست پیدا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار