مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپور سازمان آب و برق خوزستان از کسب مقام برتر این سد و نیروگاه با افزایش 74% تولید انرژی نسبت به مدت مشابه سال قبل در میان نیروگاه های برق آبی کشورخبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۱۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶ 12 November 2023

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، فرزاد جونعلی وند با اعلام این خبر اظهار کرد: تولید انرژی در شش ماهه اول سال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با تولید 2 میلیون و 929 هزار 255 مگاوات ساعت تولید انرژی ساعت بوده که این میزان تولید علاوه بر افزایش حدود  74 درصدی سهم 21 درصدی در بین نیروگاههای برق آبی خوزستان را نشان می دهد.

وی افزود: این موفقیت نتیجه تلاش کارشناسان و متخصصان شرکت تولید و تعمیرات سد و نیروگاه شهید عباسپور و هماهنگی با معاونت سد و نیروگاه های سازمان آب و برق خوزستان و عملکرد مناسب در بخش تعمیرات و اورهال سالیانه واحدها و رفع اشکالات از واحدهای نیروگاهی بوده است.

لازم بذکر است؛ به دنبال کسب این مقام، با اهداء لوح سپاسی از طرف مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران به پاس زحمات مجموعه سد شهید عباسپور در تأمین برق پایدار و جلب رضایت مردم در تابستان سال 1402 از مدیر عامل سد شهید عباسپور تجلیل شد.

گفتنی است؛ سد و نیروگاه شهید عباسپور با 8 واحد 250 مگاواتی و ظرفیت تولید 2000 مگاوات برق در ساعت نقش موثری در کنترل فرکانس و پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار