مدیر کل ثبت اسناد و املاک از کسب 268میلیارد و 281 میلیون ریال درآمدهای ثبتی در 6 ماهه اوّل سال جاری خبر داد و گفت: استان مازندران نسبت به مشابه سال قبل29 درصد افزایش درآمد داشته است.
کد خبر: ۱۱۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲ 18 October 2015
«محمدحسن بهادر» افزود: این درآمد حاصل تلاش کارکنان در 23 واحد ثبتی و ارائه  748 هزار و227 خدمت به مردم بوده است که بیش از 90 درصد آن در فضای مجازی انجام گرفته  و در آمد حاصله به حساب خزانه دولت واریز گردیده است.
وی  در ادامه یادآور شد ، ثبت اسناد دومین دستگاه در آمد زا استان می باشد که در دریافت اعتبارات  همواره  مورد بی مهری قرار می گیرد و تصریح کرد : در اداره ثبت اسناد واملاک تا خدمتی به مردم ارائه نگردد نمی توان در آمدی وصول کرد و از همکاران خود به خاطر این تلاش قدردانی نمود.
 مدیر کل ثبت اسناد و املاک مارندران  با اشاره به ماموریتهای گسترده سازمان ثبت اسناد واملاک کمبود نیروی انسانی ، استیجاری و فرسوده  بودن تعدادی از ادارات و نگهداری صدها هزار  پرونده ثبتی به صورت سنتی  را ازجمله مهمترین مشکلات و موانع کاری  جهت خدمت رسانی به مردم دانست.
مدیر کل ثبت اسناد واملاک مازندران در  پایان تسریع  رسیدگی پرونده های  قانون تعیین تکلیف وضیعت ثبتی اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی، آرشیو  پرونده های ثبتی مرکز استان  ، حذف   دفاتر اسناد رسمی و املاک  با تصویب آئین نامه قانون حد نگار و   مکانیزه کردن کامل  ثبت شرکتها ، تحول در بخش اجرای  اسناد رسمی   ، تهیه باقیمانده نقشه  کاداستر استان ، تعویض اسناد قدیمی (دفترچه ای ) با اسناد کاداستری ( تک برگی) را ازجمله مهمترین برنامه های در دست اقدام  اداره کل متبوعش  در سال جاری نام برد.



منبع:شمال نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار