مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)؛
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام گفت: از سال‌های گذشته تا کنون بیش از 73 مدرسه در مناطق محروم و کم برخوردار سطح استان توسط بنیاد 15 خرداد و بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، ساخت کامل یا تکمیل شده اند و هم اکنون دانش آموز در آن تحصیل می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۴۰۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵ 26 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛  محمد زارع در دیدار با مدیر کل نوسازی مدارس استان ایلام، اظهار کرد: طی سال‌های گذشته تاکنون توسط بنیاد 15 خرداد و بنیاد برکت ستاداجرایی فرمان حضرت امام(ره)، با همکاری سازمان نوسازی مدارس ایلام؛ بیش از 73 مدرسه در سطح استان کامل ساخت و یا به صورت مشارکتی تکمیل شده اند.

وی، با بیان اینکه هم اکنون دانش آموزان در مدارس ساخته شده مشغول تحصیل هستند، افزود: مدارس یاد شده در قالب یک کلاسه، سه کلاسه، ۶ کلاسه، ۹ کلاسه و 12 کلاسه ساخته شده‌اند.

زارع، با اشاره به اینکه دانش آموزان آینده سازان مملکت هستند و هرآنچه در زمینه آموزش آنها سرمایه گذاری شود قطعا نتیجه آن در جامعه و توسعه همه جانبه کشور دیده می‌شود تصریح کرد: مشکلات و کمبودهای مدارس ایلام از طریق بنیاد برکت، بنیاد 15 خردا و بنیاد احسان که زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام هستند پیگیری می‌شود.

مدیرکل ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، با تاکید بر اینکه مدرسه‌سازی یکی از بنیادی‌ترین و ماندگارترین اقدامات بنیاد برکت ستاداجرایی در مناطق محروم و کم‌برخوردار کشور است،خاطرنشان کرد: بنیاد برکت در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های ابلاغی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام، نهضت مدرسه‌سازی را به منظور توسعه فضاهای آموزشی، توزیع عادلانه امکانات تحصیلی و برقراری عدالت اجتماعی و آموزشی در مناطق محروم و روستایی کشور راه‌اندازی کرده است.

وی ادامه داد: مدارس برکت در مناطق محروم مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس کشور و با رعایت استانداردها و الزامات آموزشی و ضوابط فنی و زیربنایی ساخته و پس از تکمیل، تقدیم دانش‌آموزان این مناطق می‌شوند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار