در دیدار مدیرعامل با کارکنان مجموعه معاونت حقوقی و امور قراردادها:
کد خبر: ۱۱۳۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰ 25 November 2023
تابناک خوزستان: در نخستین روز از آذرماه ۱۴۰۲ کارکنان معاونت حقوقی و قراردادها و تیم وکلای شرکت فولاد خوزستان در دیدار با مدیرعامل، ضمن تشریح گزارش عملکرد به بیان دیدگاه‌ها و نظرات پرداختند.
در این دیدار محمد روزبهانی معاون حقوقی و قراردادها گزارشی از عملکرد دوساله این معاونت و اقدامات موثر در موفقیت پرونده‌های له و علیه شرکت ارائه نمودند.
 
وی گفت: از سالیان گذشته تاکنون مبالغی بابت خسارت و جرایم ‌‌عوارض کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری پرداخت می‌شد که با اقدامات حقوقی اکنون تا ۸۰ درصد کاهش پیدا کرده است.
 
امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان ضمن تقدیر از اقدامات موثر تیم معاونت حقوقی و قراردادها، گفت: معاونت حقوقی و قراردادها به عنوان یک واحد نتیجه‌گرا توانسته نقش خود را در شرکت ایفا نماید.
 
وی با اشاره به صیانت از سرمایه‌ها و دارایی های فولاد خوزستان توسط تیم حقوقی شرکت، مهم‌ترین سرمایه‌ و دستاورد تیم حقوقی و قراردادها را صیانت از منابع انسانی و‌ سرمایه‌های انسانی دانست.
 
ابراهیمی در پایان با حمایت از کارکنان معاونت حقوقی و قراردادهای شرکت فولاد خوزستان گفت: مهم‌ترین فاکتور مجموعه حقوقی می‌بایست تعلق خاطر سازمانی باشد و با تمام وجود برای احقاق حق شرکت فولاد خوزستان تلاش کنند. این شرکت در سند توسعه و چشم انداز افق ۱۴۱۰ می بایست ۱۳/۶ میلیون تُن شمش فولادی تولید کند، بنابراین برای رسیدن به چنین هدفی باید یک گروه قوی حقوقی، نتیجه گرا و با دانش در کنار خود داشته باشد که بحمدالله این تیم توانسته به خوبی از عهده مسئولیت های خود بر آید.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار