عضو شورای اسلامی شهر اردبیل تاکید دارد که ضروری است ساخت و ساز غیر مجاز حاشیه شهر اردبیل متوقف شود.
کد خبر: ۱۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۷ 07 March 2015

رحیم آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: متاسفانه ساخت و سازهای غیر مجاز در سال های اخیر شدت گرفته و به ویژه در این خصوص شرکت های تعاونی نیز نقش ایفا می کنند.

وی افزود: شرکت تعاونی یک سازمان، نهاد اجرایی و یا بخش خصوصی نباید بدون مجوز بتواند اقدام به ساخت و ساز کند و با این وجود موارد قابل توجهی از ساخت و ساز های غیر مجاز مشاهده می شود.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل تاکید دارد که تملک اراضی تنها راهکار ممانعت از ساخت و ساز غیر مجاز است و این مهم باید از سوی شهرداری اردبیل دنبال شود.

آقازاده تاکید دارد که شهرداری باید تملک اراضی را با دو هدف عمده دنبال کند که یکی درآمد زایی برای خود شهرداری و دیگری ممانعت از رشد ناموزون شهر است.

وی معتقد است تملک اراضی اطراف شهر گزینه مناسب برای ثروت‌آفرینی شهرداری است و متاسفانه در خصوص آن اقدامات مبسوطی صورت نمی گرد.

این عضو شورا تصریح کرد: شهرداری اردبیل باید به دنبال درآمد زایی مطلوب و تعریف گزینه های جدید درآمد زایی باشد.

آقازاده نبود منابع مالی مناسب را از آسیب های شهرداری اردبیل دانست و افزود: نبود گزینه های درآمدی همواره برنامه های شهرداری را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی عمده تاثیرگذاری را در بودجه بندی و تحقق برنامه ها دانست و افزود: وقتی منابع مناسب مالی تعریف نشده است شهرداری فعالیت خود را محدود به مقدار اعتبارات موجود می کند.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل معتقد است در سال های گذشته مدیران و کارکنان شهرداری فعالیت بیشتری در حوزه درآمد زایی داشتند و متاسفانه این روال در وضعیت فعلی در بدنه اجرایی شهرداری مشاهده نمی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار