سرپرست هواشناسی کرمانشاه:
سرپرست هواشناسی استان کرمانشاه گفت: دمای هوا استان کرمانشاه که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، در غالب نقاط استان، به آرامی افزایش می‌یابد، در روز جمعه به طور مختصر کاهش خواهد یافت.
کد خبر: ۱۱۳۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲ 21 November 2023

تشکیل مه صبحگاهی در کرمانشاه/دمای هوای کرمانشاه به تدریج افزایش می‌یابدعلی محمد زورآوند در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: سامانه بارشی حاکم بر جو منطقه، امروز (سه‌شنبه)، ضمن کاهش محسوس دمای هوا، به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد نسبتاً شدید، رعد و برق و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ در استان می‌شود.

وی افزود: همچنین امکان نفوذ غبار، بخصوص به جو نواحی مرزی و در ساعاتی از بعد از ظهر امروز تا ظهر فردا (سه شنبه) دور از انتظار نمی باشد.

سرپرست هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: با خروج این سامانه، پیش بینی می شود؛ دمای هوا در بامداد چهارشنبه، در نقاط معتدل و سرد، به یک تا چهار درجه سلسیوس زیر صفر کاهش یابد.

وی گفت: امروز (سه‌شنبه)، چهارشنبه و احتمالاً پنجشنبه، شرایط برای تشکیل مه، بخصوص در اوایل روز و در مناطق سردسیر و معتدل فراهم است.

این مقام مسئول عنوان کرد: همچنین در روز پنجشنبه گذر موجی کوتاه، ممکن است بارش‌های خفیف و پراکنده‌ای، عمدتاً در نواحی جنوبی استان کرمانشاه به همراه داشته باشد،

زورآوند ادامه داد: با عبور موج مذکور در روز جمعه شرایط نسبتاً پایداری در جو استان استقرار می یابد و دمای هوا نیز که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، در غالب نقاط استان، به آرامی افزایش می‌یابد، در روز جمعه به طور مختصر کاهش خواهد یافت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار