مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با هدف برقراری عدالت فرهنگی و آموزشی، ترویج کتاب و کتابخوانی، افزایش سرانه فضای مطالعه و پاسخ‌گویی به نیاز جوانان در مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته نسبت ساخت کتابخانه اقدام می‌کند.
کد خبر: ۱۱۳۸۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲ 20 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد زارع در حین افتتاح کتابخانه برکت روستای «وارگه» شهرستان چرداول، اظهار کرد: بنیاد برکت با توجه به نگاه ویژه‌ رهبر معظم انقلاب به کتاب و کتابخوانی و نیاز جوامع روستایی و کم‌تر برخوردار به افزایش سطح مطالعه و آموزش، و هم‌چنین سیاست‌های ابلاغی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، ساخت کتابخانه و مراکز فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه بنیاد برکت تاکنون اقدام‌های ارزشمندی در حوزه‌های مختلف در مناطق محروم استان انجام داده است، افزود: با توجه به اینکه این روستا از روستاهای نخبه پرور و فرهنگی استان ایلام است لذا وجود کتابخانه در این منطقه قطعا در توسعه بیشت، افزایش سرانه مطالعه و دسترسی راحت مردم این منطقه به کتاب بسیار تاثیرگذاراست.

زارع، با اشاره به اینکه کتاب خانه مذکور در مساحت 120 متر با طراحی بسیار خوب با مشارکت و همکاری اداره کل کتابخانه‌های استان ساخته شده است، خاطرنشان کرد: روستای وارگه شهرستان چرداول بیش از یک هزار و 500 نفر جمعیت دارد که از این به بعد به راحتی به کتاب و مکان مطالعه دسترسی دارند.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، اضافه کرد: برای ساخت این کتابخانه با همکاری و کمک اداره کل کتابخانه‌های استان بیش از یک میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه شده است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار