خرم آباد _ ایرنا _ استاندار لرستان گفت: قرآن کریم هدایتگر طبع والای انسانی و پیمانی میان پروردگار و خلقش است.
کد خبر: ۱۱۳۸۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹ 18 November 2023

به گزارش تابناک لرستان، فرهاد زیویار روز شنبه در آیین اختتامیه سومین جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز جمعه لرستان بیان کرد: تلاوت و انس با قرآن کریم پیمانی بین خداوند و خلق است و انسان باید به این عهد و پیمان نظر داشته باشد.

وی با بیان اینکه این پیمان تامین کننده دنیا و آخرت است، اظهار داشت: قرآن هدایتگر و تربیت کننده بوده و ماحصل آن اولیا و انبیا الهی است و رحمانیت و رحیمیت ایجاد می‌کند.

استاندار لرستان عنوان کرد: نقطه مقابل قرآن کریم ظلم و زور و امروز فلسطین مظلوم و مقتدر است و به دلیل اقتدار مورد ظلم قرار گرفته است که سرچشمه آن انقلاب اسلامی و ماحصل آن هزاران کیلومتر دورتر بعنوان مقاومت فلسطین است.

زیویار گفت: سنگین‌ترین هجمه‌ها و حملات تمام غزه را فرا گرفته و مقتدرانه همانند نهضت کربلا باقی مانده است، چون قرآن کریم مرجع است.

وی افزود: رحمانیت و رحیمیت از خداوند است و مردم فلسطین برای دفاع از خود و ارزش‌های اسلام تلاش می‌کنند و اسرائیل ددمنشانه مردم فلسطین را مورد تهاجم قرار داده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه نهضت عاشورا ماندگار و کفر و ظلم نابودشدنی است، ادامه داد: فلسطین مظلوم هیچ چیز نمی‌خواهد و شان اعتقادی و انسانی خود را دنبال می‌کند و به راحتی جان انسان‌ها را فدا نمی‌کند.

زیویار افزود: قرآن کریم اقیانوس بیکران و ماحصل آن فلسطین مظلوم و مقتدر است و اقتدار آن صبر و متانت با الگو از نهضت مقاومت و حضرت زینب (س) است.

وی اظهار داشت: درنده خویی صهیونیست‌ها فراتر از ذات حیوانی است و غزه مظلوم شان والای انسانی خود را با صبر و استقامت حفظ می‌کند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار