با بیش از دو هزار خودروی دارای نقص فنی در اصفهان برخورد شد.
کد خبر: ۱۱۳۷۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹ 11 November 2023

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گفت: در اجرای طرح کنترل سلامت فنی وسایل نقلیه، با ۲ هزار و ۱۹۸ دستگاه خودروی دارای نقص فنی برخورد شد.
سرهنگ اصغر زارع افزود: با توجه به افزایش میزان آلودگی هوای کلانشهر اصفهان و براساس مصوبه کمیته اضطرار مدیریت بحران استانداری طرح تشدید کنترل سلامت فنی وسایل نقلیه و برخورد با خوردو‌های دودزا به اجرا گذاشته شد.
وی با بیان اینکه این طرح از ۱۴ آبان آغاز شد و تا جمعه ۱۹ آبان ادامه داشت گفت: در این مدت ۷۰ دستگاه خودرو نیز فک پلاک شده و به آن‌ها پلاک تعمیری داده شد تا ظرف ۴۸ ساعت به یکی از تعمیرگاه‌های مجاز مراجعه و نسبت به رفع نقص خودروی خود اقدام و سپس برای دریافت پلاک اصلی خود به پلیس راهور استان مراجعه کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه در این طرح ۱۶ مرکز معاینه فنی مورد بازدید قرار گرفتند افزود: به رانندگان توصیه می‌کنیم پیش از پایان مدت اعتبار برگ معاینه فنی خودروی خود به یکی از مراکز معاینه فنی مراجعه و نسبت به دریافت برگ معاینه فنی جدید اقدام کنند.
سرهنگ زارع جریمه نداشتن برگ معاینه فنی را ۵۰۰ هزار ریال اعلام کرد و گفت: البته خودرو‌های بدون برگ معاینه فنی برای هر بار تردد از مقابل دوربین‌های هوشمند مورد اعمال قانون قرار خواهند گرفت و همین طور بر جریمه هایش افزوده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار