مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از فروش دو هزار و 700 میلیارد ریالی بن کتاب در چهار روزی که از آغاز برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب کرمانشاه می گذرد، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷ 18 October 2015
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از فروش دو هزار و 700 میلیارد ریالی بن کتاب در چهار روزی که از آغاز برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب کرمانشاه می گذرد، خبر داد.

ابراهیم رحیمی زنگنه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از روز 22 مهر که نمایشگاه سراسری کتاب در کرمانشاه افتتاح شد تا پایان روز گذشته (شنبه)180هزار نفر از آن بازدید بعمل آوردند.

وی ادامه داد: میزان فروش کتاب و همچنین بازدید علاقه مندان در نمایشگاه امسال تقریبا برابر با سال گذشته است و تغییر چندانی نداشته است.

رحیمی زنگنه همچنین با دعوت از عموم مردم برای بازدید و حضور در نمایشگاه کتاب یادآور شد: کتاب های موجود در نمایشگاه با 30 درصد تخفیف به علاقه مندان ارائه می شود که 20 درصد آن موقع خرید بن و 10 درصد نیز موقع خرید کتاب از فروشندگان اعمال می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه خاطرنشان کرد: کتاب ها در نمایشگاه امسال در 260 غرفه به مردم عرضه می شود و 450 ناشر از سراسر کشور نیز در آن حضور یافته اند.

وی گفت: 20 نفر از ناشرین حاضر در نمایشگاه کرمانشاهی هستند و در 20 غرفه به ارائه آثار خود می پردازند.

رحیمی زنگنه در پایان گفت: در نمایشگاه امسال 40 غرفه به رسانه های دیجیتال اختصاص یافته که نرم افزارهای مختلف در زمینه تلفن همراه، بازی های رایانه ای و ... را ارئه می کنند.

نمایشگاه کتاب کرمانشاه واقع در انتهای بوستان شاهد تا 28 مهر صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها نیز از ساعت 15 تا 20 آماده بازدید علاقه مندان است.

سال گذشته در مجموع نزدیک به 570 هزار نفر از نمایشگاه کتاب کرمانشاه بازدید کردند و بیش از 20 میلیارد ریال نیز کتاب فروخته شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار