مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: برای تکمیل پروژه فاضلاب مخصوصا در بحث آسفالت خیابان‌ها و معابر نیازمند اعتبارات هستیم تا بتوانیم سرعت اجرایی این پروژه را بیشتر کنیم.
کد خبر: ۱۱۳۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴ 06 November 2023

محمدرضا کرمی نژاد درباره آخرین اقدامات پروژه فاضلاب در کلانشهر اهواز اظهار کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته دو کار مهم در روند اجرایی پروژه فاضلاب اهواز که سالیان سال مردم منطقه کیانپارس مخصوصا خیابان خرداد را نگران کرده بود انجام و پروژه این بخش تکمیل شد.

وی با بیان اینکه یک کار اساسی در این منطقه بعد از سال‌ها مشکلات انجام شده است، افزود: بعد از اجرای خطوط اصلی در جاده ساحلی در خیابان‌های ۲، ۵ و ۱۳ و برای تکمیل این پروژه، عملیات اجرایی طرحی را در خیابان‌های فرعی آغاز کردیم تا اثرگذاری اجرای این طرح‌ها برای مردم ملموس‌تر شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: سال‌ها لوله‌های ۳۵۰ میلیمتری دفع فاضلاب و آب‌های سطحی در منطقه کیانپارس وجود داشت که بیش از ۵۰ درصد از این لوله‌ها گرفتگی داشتند و مشکلاتی برای مردم این منطقه به خصوص در فصل بارندگی‌ها ایجاد می‌کرد؛ با تکمیل این پروژه مشکل فاضلاب این مناطق یک بار برای همیشه برطرف می‌شود.

کرمی نژاد تصریح کرد: در حال حاضر خطوط ۱۰۰۰ میلیمتری در این مناطق اجرا شده است که با تکمیل روند اجرایی این پروژه مردم تفاوت‌ها را لمس خواهند کرد و رضایتمندی مردم که مهمترین اولویت شرکت آب و فاضلاب خوزستان است را به همراه خواهد داشت.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم و مجموعه وزارت نیرو عزمی راسخ برای حل مشکلات فاضلاب در اهواز دارند که اقدامات انجام شده طی دو سال گذشته معادل ۳۰ سال کار در سال‌های گذشته بود و این تلاش‌ها ادامه خواهد داشت تا بهره‌مندی مردم اهواز و کارون از پروژه فاضلاب اهواز به ۱۰۰ درصد برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیشرفت طرح جامع فاضلاب اهواز از ۶۱ درصد عبور کرده است و با تکمیل این پروژه‌ها این پیشرفت بیشتر خواهد شد.

کرمی نژاد با بیان اینکه آسفالت خیابان‌هایی که پروژه در آن تکمیل شده است بزودی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: شرکت آبفا خوزستان برای تکمیل پروژه فاضلاب مخصوصا در بحث آسفالت خیابان‌ها و معابر نیازمند اعتبارات است تا بتوانیم سرعت اجرایی این پروژه را بیشتر کنیم.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار