فرماندار ساوه در ادامه گفت: دومین جشنواره ملی تولید و صادرات انار ساوه از ۱۵ لغایت ۲۰ آبانماه در مسجد جامع تاریخی هزار ساله ساوه به منظور رونمایی از گواهینامه ثبت رویداد جشنواره تولید و صادرات انار ساوه برگزار میشود.
کد خبر: ۱۱۳۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳ 05 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی،مهدی الیاسی افزود: گواهینامه ثبت رویداد جشنواره تولید و صادرات انار ساوه از سوی معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و در فهرست رویدادهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران صادر شده و با شماره ۲۰۱۲۷۵۰ به ثبت رسیده است.

فرماندار ساوه اظهار کرد: این گواهینامه همزمان با برگزاری دومین جشنواره ملی تولید و صادرات انار در ساوه، پایتخت انار ایران در ۱۵ آبان ماه با حضور مقام عالی وزارت میراث فرهنگی و در مسجد جامع ساوه رونمایی خواهد شد.

الیاسی افزود: گواهینامه ثبت رویداد جشنواره ملی انار ساوه در راستای تحقق موضوع ساماندهی و حرفه‌ای سازی گردشگری رویداد از راهبرد ساماندهی مقصدها و مسیرهای جدید گردشگری در سند تحول دولت مردمی، صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه انار به عنوان محصول شاخص ساوه در حوزه کشاورزی، یکی از مولفه‌های هویتی شهر خرده طلاست، بیان کرد: ثبت ملی جشنواره انار ساوه اتفاق بسیار مبارکی است که در تاریخ گردشگری این شهرستان رقم خورده است.

فرماندار ساوه در ادامه گفت: دومین جشنواره ملی تولید و صادرات انار ساوه از ۱۵ لغایت ۲۰ آبانماه در مسجد جامع تاریخی هزار ساله ساوه با حضور مسئولان کشوری، استانی، محلی و برخی سفرا , میهمانان خارجی از کشورهای مختلف برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار