سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: طبق گزارشی مبنی بر رشد توسعه صادرات محصولاتی که مبدا تولید آنها استان تهران است، صادرات غیرنفتی این استان نسبت به سال گذشته نزدیک به ۶۵ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۱۳۵۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶ 02 November 2023

به گزرش تابناک تهران از روابط عمومی استانداری، معصومه رضایی روز پنجشنبه در چهارمین کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان تهران اظهار داشت: برنامه های مناسبی برای تحقق اهداف دولت مردمی سیزدهم در حوزه توسعه صادرات غیرنفتی در استان تدارک دیده شده که اعزام هیات‌های تجاری به سایر کشورها یکی از آنها است.

وی ادامه داد: سفر هیات تجاری استان تهران به ریاست استاندار و معاون هماهنگی امور اقتصادی به همراه تعدادی مدیران کل استانی به کشور روسیه، نتایج و بازتاب‌های مثبتی داشته و در دفتر اقتصادی پیگیری آن را تا حصول نتیجه از مبادی ذی‌ربط آغاز کرده ایم.

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از اعزام هیات تجاری به ژاپن و شرکت فعالان صنعت طلا و جواهر در نمایشگاه تخصصی این رشته در ژاپن در آذرماه سال جاری خبر داد.

گفتنی است در پایان جلسه گزارشی از پیشرفت پایانه صادراتی محصولات کشاورزی شهرستان پیشوا توسط سازمان صمت استان ارائه و سایر تقاضاهای موجود در خصوص احداث پایانه های صادراتی بررسی شد.

همچنین در این جلسه در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی استانی تا پایان سال نیز تصمیم گیری شد.

چهارمین کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان به ریاست معصومه رضایی سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور مدیران کل استانی و مدعوین از سازمان توسعه تجارت کشور وسایر افراد و نهادهای مرتبط برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار