معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از آغاز طرح ویژه مقابله با دستفروشان در شهر گرگان خبر داد و گفت: این طرح ویژه از امروز آغاز شده و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۳۵۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲ 01 November 2023

به گزارش تابناک گلستان، احمد سالاری اظهار کرد: طرح ویژه مقابله با دستفروشان در گرگان آغاز شده و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: اجرای این طرح در راستای مطالبه جدی شهروندان به ویژه صاحبان اصناف در معابر مختلف به ویژه معابر اصلی و پرتردد از امروز آغاز شده و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان تاکید کرد: متاسفانه استقبال برخی از شهروندان از برخی دستفروشان در سطح شهر گرگان به ویژه دستفروشان سبزی‌فروش کار را برای همکاران ما سخت کرده است.

سالاری گفت: شرایط اجتماعی به صورتی است که در رفتار با دستفروشان باید احتیاط کرد و به هر حال بخش قابل توجهی از این عزیزان به دلیل شرایط معیشتی و اقتصادی به دستفروشی روی آوردند، اما شهروندان و همه عزیزان باید اجرای قانون و رعایت قانون را نیز در دستور کار قرار دهند.

وی اضافه کرد: ما برای ادامه فعالیت دستفروشان در مناطق مختلف بازارچه‌هایی را در نظر گرفتیم، اما تعدادی از دستفروشان ضمن آنکه خودشان از این بازارچه استقبال نکردند اجازه رونق گرفتن این بازارچه را هم ندادند و در انتقال دستفروشان به مکان جدید خلل ایجاد کردند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان تصریح کرد: برخی از دستفروشان نیز اصرار دارند در نقطه‌ای خاص دستفروشی کنند برای مثال دستفروشی را داریم که ۱۵ سال است که در خیابان پاسرو دستفروشی می‌کند و حاضر به تغییر مکان فعالیت خود نیست که این مسائل ما را با مشکل مواجه کرده است.

سالاری بیان کرد: با این حال طرح ویژه مقابله با دستفروشی به صورت مستمر پیگیری خواهد شد و تقاضا داریم شهروندان در این مسیر مار را همراهی کنند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار