معاون بازرگانی جهاد کشاورزی از عرضه برنج و شکر با نرخ دولتی در استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۵۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷ 30 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، عبدالحسین موسوی معاون بازرگانی جهاد کشاورزی استان بوشهر صبح امروز از تأمین کالا‌های اساسی به برنج مصوب ستاد تنظیم بازار خبر داد و اظهار داشت: اقلام اساسی مورد نیاز مردم با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار در نقاط مختلف استان بوشهر توزیع شده است.

وی با بیان اینکه اقلام اساسی و پرمصرف در سبد غذایی خانوار‌ها به میزان کافی فراهم شده است گفت: در راستای تنظیم بازار و تأمین نیاز کالا‌های اساسی طی مهرماه امسال مقدار ۲۹۳ تن برنج و ۳۶۰ تن شکر مصرف خانوار و ۳۰۰ تن شکر صنف و صنعت با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار تأمین و توزیع شده است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان بوشهر اضافه کرد: در همین دوره زمانی همکاری لازم با دستگاه‌های خدمات‌رسان و دانشگاه‌ها در توزیع کالا‌های اساسی صورت گرفته است.

موسوی از تأمین و توزیع ۵۶۰۰ تن شکر و برنج با قیمت تنظیم بازار در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون دو هزار و ۸۵۰ تن انواع برنج، دو هزار و ۸۰۰ تن شکر برای مصارف مختلف با قیمت مصوب در استان بوشهر توزیع شده است.

وی ادامه داد: در هفت ماه امسال همچنین یک‌هزار و ۵۰۰ تن گوشت مرغ منجمد و ۱۲۰ تن گوشت قرمز منجمد تأمین و توزیع شده است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان بوشهر اضافه کرد: این کالا‌ها و محصولات بر اساس مجوز ستاد تنظیم بازار استان بوشهر توزیع و عرضه می‌شود.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار