کد خبر: ۱۱۳۴۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳ 29 October 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 25 04 6/08/1402 تقدیم حضور می گردد.
---------------------------------
عملیات پلیس برای دستگیری قاتلان فراری در محمودآباد
سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ازشناسایی و دستگیری 3 قاتل فراری که در استان تهران مرتکب قتل شده بودند، خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی محمودآباد و تهران در عملیاتی موفق توانستند قاتلان را در شهرستان محمودآباد دستگیر کنند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"محمود حسین زاده"در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع قتل در استان تهران و متواری شدن قاتلان به یکی از مناطق مازندران، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی مازندران و تهران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی مخفیگاه 3 قاتل را در روستایی اطراف محمودآباد شناسایی و در یک عمليات ضربتی آنان را دستگيرکردند.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی به جرم خود مبنی بر قتل مقتول اعتراف کردند.
سرهنگ حسین زاده با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی، خاطر نشان کرد: خط قرمز پلیس برقراری امنیت و آسایش برای شهروندان است و در این راه با جدیت و قاطعیت با مخلان نظم و امنیت برخورد خواهیم کرد.#
---------------------------------
کشف 30 فقره سرقت سیم و کابل برق در بابل
سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری 2 سارق سابقه دار و کشف 30 فقره سرقت سيم و کابل برق و مخابرات در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد زمان شالیکار" در بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل مخابراتی در بخش گتاب ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی بخش گتاب با گشت زنی های مکرر موفق به شناسایی متهمان شدند و در یک عملیات ضربتی آن ها را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف بالغ بر 300 کیلوگرم سیم برق و کابل مخابراتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و تصریح کرد: این دو سارق حرفه ای تاکنون به 30 فقره سرقت سیم و کابل برق هوایی در این شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ شالیکار با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفي شدند، نقش  و مشارکت شهروندان در برقراری امنیت را یکی از مهمترین عوامل موفقیت پلیس در برقراری نظم و امنیت برشمرد.
وی در خاتمه از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك موضوع را بلافاصله با شماره تماس110 به پليس اطلاع دهند.
---------------------------------
ناکامی مامور قلابی در بابل
سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری فردی که با استفاده از لباس نظامی و معرفی خود به عنوان مامور قصد دستگیری و اخاذی داشت، خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ "محمدزمان شالیکار" در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با لباس نظامی با  معرفی خود به عنوان مامور  در حال دستگیری و اقدام به اخاذی از یکی از شهروندان است رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی ادامه داد: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی، طی یک عملیاتی غافلگیرانه متهم شناسایی و دستگیر شد و ضمن اعتراف به جرم ارتکابی برای سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شد.
سرهنگ شالیکار در پایان از شهروندان درخواست کرد در مواجه با اینگونه اشخاص فرصت طلب و درخواست های غیرقانونی ومشکوک آنها، سریعا موضوع را با مرکز فوریت های پلیس 110 در میان بگذارند و از افرادی که خود را به عنوان مامور معرفی می کنند توجه داشته باشند که حتما کارت شناسایی یا حکم قضائی معتبر به آنان رائه دهند .
---------------------------------
اجراي طرح امنيت محله محور در "ساری"
سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگيري 19 سارق حرفه ای در اجراي طرح امنيت محله محور در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"عبدالله حسن زاده"در تشریج این خبرگفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقای امنیت به منظور پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در قالب طرح امنيت محله محور در سطح شهر و روستا های ساری به اجرا در آمد.
وي افزود: در اجراي اين طرح ماموران موفق به دستگیری 10 معتاد متجاهر ، 19 سارق حرفه ای، 39 مجلوب فراری ، 13 خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر شدند .
سرهنگ حسن زاده از کشف 16 و نیم تن چوب قاچاق، 8 قبضه اسلحه شکاری ، 2 دستگاه  موتور سیکلت سرقتی و 4 کیلو و 67 گرم مواد مخدر خبر داد و اظهار داشت: در این ماموریت  28 دستگاه خودرو  و 13 دستگاه موتورسیکلت متخلف به دلیل مزاحمت برای نوامیس مردم و رعایت نکردن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توقیف شد .
فرمانده انتظامی شهرستان ساری ادامه داد: طرح امنيت محله محور با هدف برقراري امنيت پايدار در مناطق جرم خيز و با همکاري مردم محلات با پليس به صورت مستمر در طول سال اجرا مي شود.
وی با اشاره به اظهار رضایتمندی مرددمی از اجرای این طرح از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه امنیتی،فروش و مصرف مواد مخدر، سرقت، جرائم و ناهنجاری های اجتماعی را از طریق مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.
---------------------------------
دستگیری 3 سارق کابل مخابرات با 30 فقره سرقت
سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، از دستگيري 3 نفر سارق حرفه ای کابل مخابرات با 30 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مهدی خادمی" در بیان جزئیات این خبر، گفت: درپي وقوع سرقت هاي متعدد کابل مخابرات در سطح شهرستان ، موضوع در دستور کار ماموران گشت انتظامی و پلیس آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر افزود: در اجرای این ماموریت،  ماموران کلانتری 11 شهرستان در حین گشت زنی یکی از سارقان را در حین سرقت دستگیر کردند .
وی از دستگیری 2 همدست دیگر متهم در ادامه این عملیات خبر داد و اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر قابل توجهی سیم و کابل سرقتی برق و مخابرات کشف شد .  
سرهنگ خادمی خاطرنشان کرد: این افراد ضمن اعتراف به 30  فقره سرقت کابل مخابرات در این شهرستان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.
---------------------------------
انهدام باند 4 نفره سرقت موتور سیکلت در بهشهر
سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند 4 نفره سرقت موتورسیکلت با 10 فقره سرقت ، در رستمکلای آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ " علی اکبر قلی پور " در گفت‌ وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتور سیکلت در شهر رستمکلا ، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 13 قرار گرفت .
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر ، بیان داشت : ماموران ، با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، یک باند 4 نفره متشکل از 1سارق و 3 مالخر را در این ارتباط شناسایی کردند .
وی ، همچنین اظهار داشت : پس از هماهنگی های قضائی متهمان در اقدامی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند و در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 10فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی بهشهر در پایان با اشاره به  این که این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از کشف 10 دستگاه موتور سیکلت از مخفیگاه متهمان  خبر داد و از شهروندان خواست: از پارک موتور سیکلت و وسایل نقلیه موتوری در محیط های تاریک و فاقد روشنایی مناسب خودداری کنند.
---------------------------------
توقیف هوندا سی بی آر 600 سی سی قاچاق در چالوس
سرهنگ محسن سلیمانی جانشین انتظامی شهرستان چالوس از کشف یک دستگاه موتور سنگین هوندا سی بی آر فاقد مدارک به ارزش 3 میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن سلیمانی در تشریح این خبر، اظهار داشت: در راستاي اجري طرح امنیت محله محور ، ماموران پلیس آگاهی ومواد مخدر اجرای این طرح را در دستور کار قرار دادند.
وی، افزود: ماموران پلیس آگاهی ومواد مخدر در حین گشت زنی یک دستگاه موتور سنگین سی بی آر600 سی سی را شناسایی و در اقدامی عملیاتی موفق شدند موتور سنگین قاچاق فاقد مدارک را توقیف کنند.
جانشین انتظامی شهرستان چالوس با اشاره به اینکه موتور سیکلت توقیفی فاقد هرگونه مجوز تردد بوده است، گفت: موتور توقیفی به همراه راکب آنها پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ سلیمانی ارزش ریالی موتورسیکلت قاچاق کشف شده را 3 میلیارد ریال عنوان کرد و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های اقتصادی غیرمجاز از جمله قاچاق و احتکار، موضوع را به مرکز فوریت های پلیس110 اطلاع دهند
---------------------------------
دستگیری 2 سارق حرفه ای در شهرستان سیمرغ
سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ از دستگیری 2 سارق و کشف 5 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین اسدی در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان موضوع در دسنور کار ماموران قرار گرفت .
فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه ماموران موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند .
سرهنگ اسدی، افزود: در اقدامی عملیاتی متهمان دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده به 5 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند .
وی از معرفی متهمان به مرجع قضائی پس از تشکیل پرونده خبر داد و در خاتمه از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهای پلیسی و مراقبت از اموال خود، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .
---------------------------------
مزایده خودرو و اقلام آمادی فرسوده فراجا در مازندران
سرهنگ مجتبی عالیشاه معاون آماد و پشتیبانی فرماندهی انتظامی استان از فروش خودرو و قلام آمادی در طرح مزایده اقلام فرسوده انتظامی استان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجتبی  عالیشاه در تشریح این خبر، گفت: در این طرح که از روز پنج شنبه 4 آبان ماه 1402 شروع شده است، خودرو ها، موتورسیکلت ها و مقادیر قابل توجهی اقلام فرسوده آمادی به فروش خواهد رسید .
معاون آماد و پشتیبانی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد:  در این طرح 76 دستگاه خودرو شامل 47دستگاه خودروي سمند، یک دستگاه  پژو 206، 3 دستگاه مگان، یک دستگاه سواري تيانا  ، 5 دستگاه تويوتا هايلوکس تک کابين ، 8 دستگاه تويوتا هايلوکس دوکابين، یک دستگاه پيکاب تک کابين  ، 3 دستگاه  پيکاپ دوکابين، 3 دستگاه ون دليکا ، 3دستگاه ميني بوس بنز508 سقف بلند ، یک دستگاه بنز خاور 808  و37 دستگاه انواع موتورسيكلت اوراقي و مقاديري ازاقلام فرسوده آمادي از طريق مزايده عمومي به فروش خواهد رفت .
سرهنگ عالشیاه خاطرنشان کرد: متقاضيان مي توانند براي شرکت در مزايده از ساعت 8 صبح تا 3 بعد از ظهر روز پنج شنبه 4 آبان ماه 1402 تا روز شنبه 13 آبان ماه  به آدرس مازندران، ساري ، جاده نكاء ، بعد از شرکت نفت،روبروي ايران خودرو رضايي، جنب محله هولاء ، به معاونت آماد و پشتيباني انتظامي استان مازندران مراجعه کنند .
وی همچنین اظهار داشت: افراد متقاضی در صورت داشتن هرگونه ابهام و یا راهنمایی بیشتر می توانند با با شماره تلفنهاي21824264-011و 21824233-011تماس حاصل نمايند. 

 

خبر: سلمان مهدوی 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار