مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از ارسال دومین محموله هلال احمر استان برای کمک به مردم مظلوم غزه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰ 28 October 2023

تابناک خوزستان: وحید شعبانی امروز (۶ آبان‌ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: محموله دوم کمک به مردم مظلوم غزه از سوی جمعیت هلال احمر استان خوزستان، برای ارسال به بندرعباس و بارگیری در کشتی جمهوری اسلامی آماده اعزام است.

وی افزود: مردم استان خوزستان مثل همیشه افتخار آفریدند و با اهدای کمک‌های بسیار خوبی که برای این امر اختصاص دادند، توانستیم دومین محموله بزرگ استان خوزستان را برای اعزام به بندرعباس آماده کنیم.

شعبانی گفت: اقلام زیستی و مواد غذایی که در این محموله آماده شده، در حد مطلوب است. بیش از ۱۰۰ هزار بطری آب‌ معدنی، بیش از ۵۰ هزار قوطی کنسرو و بیش از ۲ هزار پتو از جمله اقلامی هستند که در محموله اهدایی مردم خوزستان آماده اعزام هستند.

وی افزود: از مدیران استانی و استاندار خوزستان و دستگاه‌های اجرایی، ستاد عتبات عالیات استان و مجموعه سپاه و منطقه سوم دریایی سپاه ماهشهر و مجموعه شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب که پای کار بودند و با کمک‌های لجستیکی کمک کردند تا اقلام اهدایی هر چه سریع‌تر آماده شود، تشکر می‌کنیم. امیدواریم این خروجی زحمات همه مردم و مسئولان خوزستان، کمک بیش از پیش به مردم غزه و در نهایت نابودی رژیم صهیونیستی و پیروزی محور مقاومت در منطقه غزه باشد.

منبع/ایسنا

برچسب ها: هلال احمر ، خوزستان ، غزه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار