امام جمعه موقت بیرجند گفت: مساله پیروزی فلسطین در همه دنیا مطرح است لذا جبهه اسلام در حال پیروزی بوده و همه دنیا از مردم غزه و فلسطین حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۳۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱ 27 October 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی، امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهارداشت: هیچ گاه فلسطین مانند امروز در عرصه سیاسی و بین‌المللی این گونه مطرح نبوده که همه عالم از مظلومیت آن دفاع کند.

وی گفت: مساله پیروزی فلسطین در همه دنیا مطرح است لذا جبهه اسلام در حال پیروزی بوده و همه دنیا از مردم غزه و فلسطین حمایت می‌کنند.

قائم مقام نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به حوادثی که از سوی صهیونیست‌ها با مدیریت آمریکا و دولت‌های اروپایی دنبال می‌شود خاطرنشان کرد: این قضایا جدید نیست و از صدر اسلام تاکنون علمای یهود به خصوص صهیونیست، کلام خدا و قرآن را می‌شنوند، اما به واسطه طمع و خود برتربینی‌ها زمینه هدایت ندارند.

حجت‌الاسلام نوفرستی تصریح کرد: ۷۵ سال است که مردم فلسطین را از خانه و دیارشان بیرون کرده‌اند و این مردم مظلوم زمانی با سنگ و اقدامات اولیه از خود دفاع می‌کردند.

خطیب جمعه بیرجند ادامه داد: رزمندگان مقاومت اکنون با قدرت موشکی، آموزش‌ها، امکانات و هدایت‌های لازم بر اطلاعات پیچیده صهیونیست‌ها فائق آمده و بر سر دشمنانی که در خانه آن‌ها نشسته‌اند و مظلومانه فرزندانشان را کشته‌اند، فرود آمدند.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان این که در برخی تحلیل‌ها آمده که فلسطینی‌ها جنگ اخیر را شروع کردند افزود: این موضوع غلط است چرا که صهیونیست‌ها از ۷۵ سال پیش جنگ را شروع کردند، اما مسلمانان تازه به قدرت رسیده‌اند.

امام جمعه موقت مرکز خراسان جنوبی در ادامه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در این جریان، شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی خورده که قابل ترمیم نیست و این نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی و نایب امام زمان (عج) است.

حجت‌الاسلام نوفرستی با بیان این که صبر و مقاومت مردم غزه و فلسطین نکته بسیار مهمی است افزود: نباید دچار غفلت شویم که پیروزی‌های بزرگ جبهه مقاومت را نبینیم.

همچنین اینکه رئیس جمهور آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی وارد سرزمین‌های اشغالی شده‌اند، نشان از شکست و فلاکت صهیونیست‌ها دارد.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار