استاندار بوشهر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته تمامی ۱۱ قطعه راه‌آهن بوشهر - فارس پیمانکار آن مشخص شده است و در واقع این اقدامات بزرگ در جنگ اقتصادی صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۱۳۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲ 27 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، احمد محمدی‌زاده در برنامه اردوی راهیان پیشرفت با اشاره به اینکه ۲۶۰ میلیارد تومان در سفر دوم رئیس جمهور به استان برای بیمارستان ۱۸۰ تختخوابی برازجان مصوب شد اظهار داشت: به تازگی مناقصه جدیدی برای تکمیل مراحل ساخت این مرکز درمانی انجام شده است.

استاندار بوشهر از توسعه اورژانس بیمارستان شهید گنجی برازجان خبر داد و عنوان کرد: این پروژه نیز سرعت مطلوبی دارد که با تکمیل آن ۳۰ تخت اورژانس به این مرکز درمانی اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۶۰۰ تخت به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان افزوده می‌شود گفت: ساخت چند بیمارستان در شهرستان‌های مختلف استان در دست اجرا است که تا ۳ سال آینده تحول مهمی در زیرساخت‌های درمانی استان ایجاد می‌شود.

استاندار بوشهر در ادامه با اشاره به روند عملیات اجرایی محور دالکی – کنارتخته بیان کرد: این محور به عنوان مهمترین محور ارتباطی استان‌های بوشهر و فارس است که جهاد نصر در قطعه اول و موسسه ریل گستر در قطعه دوم از دو جهت در حال فعالیت هستند.

وی مدت زمان پیمان ساخت قطعه دوم را ۳۶ ماهه برشمرد و گفت: محور بزرگراه دالکی به کنار تخته به طول ۱۸ کیلومتر به‌عنوان بخشی از کریدور شمال – جنوب کشور است که متاسفانه چندین سال روند اجرایی کار با رکود مواجه شده بود، اما در سفر اول استانی رئیس جمهور به استان در متمم سفر برای این طرح ۸۰۰ میلیارد تومان تصویب شد.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه ۴ کیلومتر محور دالکی-کنارتخته به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: ۲ تونل به طول ۶۰۰ متر و سه پل بزرگ در قطعه دوم احداث خواهد شد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته تمامی ۱۱ قطعه راه‌آهن بوشهر - فارس پیمانکار آن مشخص شده است و در واقع این اقدامات بزرگ در جنگ اقتصادی صورت گرفته است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار