آخرین دوره برگزاری این عناوین نمایشگاهی به شش سال قبل در محل برگزاری نمایشگاه اصفهان واقع در پل شهرستان باز می گردد. که با شیوع بیماری کرونا و جابه جایی محل برگزاری نمایشگاه اصفهان به سایت جدید این مهم برای شش سال متوقف ماند.
کد خبر: ۱۱۳۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳ 19 October 2023

نمایشگاه های تخصصی آسانسور، پله های برقی و بالابرها و درب و پنجره در اواخر دهه ۸۰ در استان اصفهان از نمایشگاه جامع ساختمان مجزا شد و تحت عنوان های مستقل شکل گرفت و به جهت وجود نمایندگی سندیکای آسانسور و پله برقی در استان اصفهان به عنوان معدود استانی که این نمایندگی حضور دارد، استان اصفهان همواره در این شاخه حرفی برای گفتن داشته است.

امسال نیز در تاریخ ۲۶ الی ۲۹ مهر ماه حدود ۷۰ مجموعه و شرکت فعال در زمینه قطعات آسانسور، لولایی کابین آسانسور ، موتو و تجهیزات برقی آسانسور، درب آسانسور، تابلو آسانسور، موتور و گیربکس آسانسور و دربازکن های کرکره ای، درب ضد سرقت، درب های باغی و تزیینی، پروفیل های آلومینیوم و صنایع وابسته، درب و پنجره آلومینیومی ، هوشمند سازی ساختمان، معماری و دکوراسیون داخلی، ترمال بریک و رنگهای ساختمانی، شیشه های جام ساختمانی، آینه های رفلکس یرآق آلات سیستم های اتوماتیک، درب های اتوماتیک، مشاوره و اجرای نماهای شیشه ای و اتحادیه و سندیکای تخصصی حضور خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار