مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از درخشش فناور خلاق پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در دومین رویداد ملی سه‌گام خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶ 22 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، امین جان‌قربانی، مدیر مرکز رشد فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: زیبا اسلامی، مدیرعامل «شرکت خلاق ادیم کارا آترین» است که موفق شد، در بخش نقاشی روی چرم دومین رویداد ملی سه گام عنوان «شایسته تقدیر» را به دست آورد و از سوی مسؤولان وزارت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تجلیل شود.

وی افزود: این شرکت در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان مستقر است و در زمینه تولید محصولات معرق و سوخت چرم فعالیت دارد.

مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان ادامه داد: اسلامی چندی پیش نیز با اخذ مجوز خلاق از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فعالیت‌های شرکت را توسعه داد و موفق به افتتاح نخستین کارگاه خلاق چرم استان سمنان و اشتغال‌زایی شد.

زیبا اسلامی، فناور خلاق پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در زمینه حضور در این رویداد ملی گفت: رویداد ملی سه گام، مختص چرم و دست‌دوز‌های چرمی به‌عنوان یک هنر و صنعت ملی در حوزه صنایع‌دستی است که با هدف ارتباط و تعامل هنرمندان حوزه چرم، ورود به بازار‌های بین‌المللی و صدور فرهنگ و هنر ایرانی برگزار شد.

وی بیان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی سوخت‌کاری روی چرم برای علاقه‌مندان این حوزه را نیز در این رویداد ارائه دادم که مورد توجه مسؤولان برگزاری و بازدیدکنندگان قرار گرفت.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار