استاندار بوشهر با اشاره به آغاز ثبت‌نام قطعی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: ستاد انتخابات استان بوشهر برای برگزاری انتخابات باشکوه همه زیرساخت‌های مورد نیاز را فراهم کرده است.
کد خبر: ۱۱۳۲۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵ 19 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در بازدید از ستاد انتخابات بوشهر با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغال به ویژه غزه اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس برای جبران شکست، حفظ و نجات خود در حال دست و پا زدن است.

وی با اشاره به اینکه این رژیم جعلی دست به اقدامات وحشیانه و ضد بشری زده است گفت: در حملات رژیم صهیونیستی قتل و عام غیرنظامیان به ویژه کودکان و زنان را در دستور کار خود قرار داده و این درحالی است که کودک‌کُشی ویژگی رژیم جعلی اسرائیل غاصب است و این رژیم غاصب طی ۷۴ سال گذشته جمعیت زیادی از زنان، مردان، بزرگسالان فلسطینی را به شهادت رسانده است.

استاندار بوشهر اقدام اخیر این رژیم جعلی در منطقه غزه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در بمباران سرزمین‌های فلسطینی به ویژه بیمارستانی در غزه که صد‌ها بیمار و مجروح جنگی اعم از زن، مردم، کودک، بزرگسال بستری بودند در یک اقدام کاملاً غیر بشری مورد تهاجم قرار داد و عده‌ای زیادی از این عزیزان را به شهادت رساند و یا مجروح کرد.

محمدی‌زاده اضافه کرد: این اقدام ضد بشری رژیم اشغالگر قدس سرعت اضمحلال و سقوط آن را سرعت می‌دهد و امروز نه تنها در جهان اسلام بلکه ملت‌های مختلف آزاده همه عالم آماده مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی هستند.

وی در ادامه با اشاره به آغاز ثبت‌نام قطعی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: استانداری بوشهر، فرمانداری‌ها در سراسر استان زیرساخت‌های لازم را برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در ۱۱ اسفند امسال فراهم کرده‌اند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از امروز به مدت یک هفته تعیین شده است تصریح کرد: پس از آن، بررسی صلاحیت داوطلبین در دستور کار قرار می‌گیرد.

محمدی‌زاده با قدردانی از دست‌اندرکاران انتخابات گفت: از هیئت‌های اجرایی، نظارتی، ستاد انتخابات استانی، شهرستان‌ها و فرمانداران استان بوشهر که مجری برگزاری انتخابات هستند قدردانی می‌شود.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی ایران مبتنی با رأی مردم شکل گرفته است افزود: جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردمی است و در ۴۵ سال گذشته به وسیله مردم صیانت و پاسداری شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه هیئت‌های اجرایی و نظارتی از مردم تشکیل شده است تصریح کرد: برگزاری انتخابات مردمی است و هیئت‌های نظارتی و اجرایی کاملاً از سوی مردم تشکیل شده است.

محمدی‌زاده، مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: با فراهم شدن امکانات لازم انتخابات با حضور حداکثری مردم و با صلابت و امنیت کامل در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ضمن خنثی شدن نقشه و اهداف دشمنان، آنان مأیوس، خوار و ذلیل می‌شوند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار