جلسه بسیج ورزشکاران با هیئت‌های ورزشی استان با حضور مسئولان ورزشی استان اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ 17 October 2023

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) در این نشست با اشاره به اینکه کارگروه‌های مربوطه پیگیر موضوعات ورزشی هستند گفت: اقدامات خوبی برای هم افزایی و وحدت ورزشکاران در دفاع از هویت ایرانی و اسلامی در حال انجام است.
سردار مجتبی فدا با اشاره به نقش آفرینی ورزشکاران به عنوان گروه مرجع برای دفاع از فلسطین افزود: هیئت‌های ورزشی و باشگاه‌های ورزشی و مردم اصفهان در صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب حاضر هستند.
وی گفت: ورزشکاران با نفود کلامشان در دفاع از نظام و انقلاب و مردم مظلومی که مورد هجوم قرار گرفته اند بسیار تاثیر گذار هستند.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با اشاره به اینکه پیگیری مشارکت و استفاده از این ظرفیت وظیفه مسئولان است گفت: ورزشکاران افراد خلاق و با ظرفیت بالایی در این حوزه هستند و باید آن‌ها از ظرفیتشان در جهت منافع کشور استفاده کنند.
رئیس بسیج ورزشکاران استان اصفهان هم در این نشست گفت: یکی از موضوعات مهم در این نشست مشارکت حداکثری جامعه ورزش در انتخابات بود.
سرهنگ وحید رجبی افزود: ورزش ما فرهنگی، سیاسی و اخلاقی است و این امری جدایی ناپذیر برای جامعه ورزش است، اما برای غرب هر موقع منافعشان مورد نظر باشد ورزش سیاسی نیست، ولی زمانی که منافع آن‌ها به خطر بیفتند ورزش سیاسی تلقی می‌شود مثل کاری که انجام دادند و روسیه از المپیک حذف شد و آنهم بدون دلیل منطقی و اجتماعی برای ورزشکاران آن کشور و این یک حرکت غیر اصولی و اخلاقی در حوزه ورزش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار