مردم اهواز امروز (چهارشنبه) در اقدام وحشیانه و جنایت جنگی رژیم غاصب صهیونیست علیه بشریت و نسل‌کشی و قتل عام مردم در بیمارستان المعمدانی غزه، تجمع کردند.
کد خبر: ۱۱۳۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱ 18 October 2023

راهپیمایی اقشار مختلف مردم اهواز امروز ۲۶ مهرماه در پی جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان غزه از میدان شهدای اهواز تا پل سفید، برگزار شد.

این تجمع و راهپیمایی با حضور پرشور زنان و مردان اهوازی برگزار شد و راهپیمایان با سردادن شعار بار انزاجار خود را نسبت به اقدام وحشیانه و جنایت جنگی رژیم غاصب صهیونیست علیه بشریت و نسل‌کشی و قتل عام مردم در بیمارستان المعمدانی غزه، نشان دادند.

در این تجمع، مردم اهواز نیز هم صدا با مردم سراسر کشور بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را در دفاع از مردم مظلوم فلسطین نشان دادند.

استاندار خوزستان و امام جمعه اهواز از جمله مسئولان شرکت کننده در این راهپیمایی بودند.

عصر روز گذشته (سه‌شنبه) نوار غزه شاهد دو جنایت جنگی، یکی در بیمارستان المعمدانی و دیگری در یک مدرسه بود. بر این اساس نیز جمهوری اسلامی ایران از نخستین لحظات این رویداد وحشیانه با محکوم کردن این صبوعیت و وحشی‌گری یهودیهای صهیونیست، امروز - چهارشنبه - را در سراسر ایران عزای عمومی اعلام کرد و از مردم ایران خواست تا با حضور در خیابان و میدان انقلاب تهران نسبت به این جنایت هولناک و نسل‌کشی بشری واکنش نشان دهند.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار