کد خبر: ۱۱۳۲۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰ 18 October 2023

به گزارش تابناک مازندران ، سیدمهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال نساجی بعد از شکست خانگی یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری اظهار داشت:

الان اینجا هستم تا فقط و فقط از هواداران نساجی عذرخواهی کنم بخاطر نتیجه بازی امروز، مقصر همه اتفاقات من هستم و مسئولیت همه چیز را به عهده می گیرم فقط یک خرده از بازیکنان تیمم ناراحتم دوست دارم بیشتر از این تمرکز داشته باشند و به نکاتی که در طول هفته گفته می شود گوش کنند.

وی افزود: چندین و چند بازی است که روی یکسری اشتباهات در ابتدای بازی گل می‌خوریم و تا دقیقه 90 و خورده‌ای به دنبال جبران اشتباهات هستیم. باز هم می‌گویم مقصر همه این اتفاقات من هستم. مطمئن باشید من مهدی رحمتی یا درستش می‌کنم تیم نساجی را یا باز هم درستش می‌کنم. به شما قول می‌دهم نگران هیچ چیز نباشید. در آینده روزهای خیلی بهتری را در کنار هم تجربه خواهیم کرد.

سرمربی نساجی در مورد اینکه آیا نساجی در ورزشگاه وطنی تمرین کرده بود یا نه و همچنین گفته بودید در هفته پنج و ششم به روندی که دلخواه خودتان است تیم می‌رسد اما اکنون هواداران نه از سبک بازی تیم راضی هستند و نه تیم از اشتباهات گذشته درس گرفت و تغییر کرده است، گفت: ما 2 روز زودتر به قائمشهر آمدیم چون از بازی صنعت نفت مدت زمان زیادی بود که در این ورزشگاه تمرین نکرده بودیم. دوست داشتیم دیروز در ورزشگاه خودمان تمرین کنیم که این اجازه را به ما ندادند و گفتند اگر داخل ورزشگاه تمرین کنید شرایط زمین برای بازی امروز مساعد نخواهد بود. در مورد مطالب دیگر باید بگویم تمام صحبت‌هایی که می‌کنید درست است برای تیمی که از شاکله پارسالش فقط 2 یا 3 بازیکن در این فصل بازی می‌کنند عقاید و ایده‌های خود را در تیم پیاده کنید زمان‌بر می‌شود. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار