معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل و رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به مهلت قانونی ثبت‌نام نهایی داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۲۷ مهر تا ۳ آبان، بر تهیه به‌موقع مدارک و مستندات مورد نیاز از مراکز دولتی، عمومی و غیرعمومی توسط داوطلبان تأکید کرد.
کد خبر: ۱۱۳۱۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲ 15 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، رضا قاسمیان در حاشیه همایش روسای ستاد‌های انتخابات استان‌ها در وزارت کشور اظهار کرد: داوطلبان انتخابات مجلس برای ثبت‌نام در مهلت قانونی از ۲۷ مهر تا ۳ آبان، باید مدارک و مستندات حداقل ۵ سال سوابق اجرایی، آموزشی، پژوهشی و قضایی خود را قبلاً از مراکز دولتی، عمومی و غیرعمومی، تهیه کرده باشند تا هنگام ثبت‌نام، پرسش‌نامه مربوط به سوابق را به‌دقت تکمیل و مدارک و مستندات مذکور را بارگذاری کنند.

وی افزود: در راستای اجرایی کردن قانون شفافیت در هزینه‌های انتخاباتی، داوطلبان باید با افتتاح، تعیین و معرفی یک شماره حساب بانکی غیرتجاری، گواهی همان حساب را از بانک مربوط برای بارگذاری در سامانه ثبت‌نام دریافت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: همچنین داوطلبان علاوه بر شماره حساب، مشخصات یک نفر را به‌عنوان نماینده مالی و یا حسابدار در سایت مربوط ثبت خواهند کرد.

فراهم بودن امکان جابه‌جایی حوزه انتخابیه در مرحله ثبت‌نام نهایی انتخابات

قاسمیان بیان کرد: در مرحله ثبت‌نام نهایی داوطلبان که فقط از طریق رایانه انجام می‌گیرد، صرفاً افرادی حق ثبت‌نام دارند که با اعلام حضور در مرحله پیش‌ثبت‌نام، تا ۲۶ مهر کد رهگیری دریافت کرده باشند.

وی گفت: در مرحله ثبت‌نام نهایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، امکان جابه‌جایی حوزه انتخابیه فراهم است و داوطلبان می‌توانند هنگام ثبت‌نام، حوزه انتخابیه خود را تغییر دهند.

گفتنی است؛ عدم ثبت‌نام در این مرحله از انتخابات مجلس، به معنای انصراف از داوطلبی است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار