مدیرکل اموال تملیکی استان بوشهر، گفت: ۱۴۸ دستگاه خودرو سواری، راهسازی و دیگر ماشین‌آلات در مزایده فوق‌العاده اموال تملیکی استان بوشهر به ارزش اولیه ۵ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال عرضه می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۱۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷ 12 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سید علی عسکری ظهر امروز در نشست بررسی اموال تملیکی استان بوشهر با بیان اینکه تعیین تکلیف کالا‌های متروکه در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: تلاش این مجموعه با اقدام جهادی و خاص تعیین تکلیف کالا‌های متروکه است.

وی بیان کرد: اموال تملیکی بوشهر با تلاش شبانه‌روزی همکاران و اخذ مجوز‌های لازم برای فروش خودرو‌ها از جمله استاندارد و محیط زیست، همزمان با تمام مراکز کشور خودرو در مزایده فوق‌العاده اموال تملیکی عرضه می‌کند.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر به نحوه شرکت در مزایده خودرو‌های سواری اشاره کرد و گفت: مزایده‌های الکترونیکی از طریق سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت انجام می‌شود متقاضیان باید از قبل به سامانه ستاد الکترونیک دولت مراجعه و ثبت‌نام کرده و توکن امضای الکترونیکی خود را دریافت کنند.

عسکری زمان مزایده فوق‌العاده این خودرو‌ها را از ۲۴ تا ۲۹ مهر اعلام و اضافه کرد: اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر در مجموع ۱۴۸ دستگاه انواع خودرو سواری نو و مستعمل، ماشین‌آلات راهسازی و ... به ارزش اولیه بیش از ۵ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال عرضه می‌کند.

وی با بیان اینکه امکان بازدید از خودرو‌ها در انبار‌های سازمان اموال تملیکی در مهلت‌های قانونی فراهم شده است، خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند در سایت سازمان اموال تملیکی مشخصات کالا‌ها اعم از جزئیات، مدل و رنگ و قیمت پایه این کالا‌ها را مورد توجه قرار دهند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار