معاون حمایت و سلامت کمیته امداد مازندران گفت: در هفته نکوداشت سالمندان، مراسم تکریم ۳۲۰نفر سالمند تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی مازندران، با شعار "کرامت بخشی به سالمندان، تکریم سالمندان، نشاط اجتماعی" با حضور میثم معافی مدیر کل کمیته امداد و فریبا بریمانی و مسئولین شهرستانی در مجتمع فرهنگی تربیتی شهید رجایی فریدونکنار برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۱۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶ 12 October 2023

به گزارش تابناک مازندران، سیدموسی عمادی ترکامی از اجرای مراسم ویژه تکریم سالمندان تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: در هفته نکوداشت سالمندان، مراسم تکریم ۳۲۰نفر سالمند تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی مازندران، با شعار "کرامت بخشی به سالمندان، تکریم سالمندان، نشاط اجتماعی" با حضور میثم معافی مدیر کل کمیته امداد و فریبا بریمانی و مسئولین شهرستانی در مجتمع فرهنگی تربیتی شهید رجایی فریدونکنار برگزار شد.

 

برگزاری مراسم ویژه تکریم سالمندان تحت حمایت کمیته امداد مازندران  

وی با تاکید به اینکه، در دین اسلام تکریم سالمندان جایگاه ویژه‌ای دارد و تکریم و قدردانی از خدمات سالمندان رسالت و وظیفه همگانی است افزود: این مراسم با پرچم گردانی حرم امام حسین علیه السلام، همراه با مدیحه سرایی، اجرای گروه موسیقی سنتی، برگزاری برنامه ها و مسابقات فرهنگی شاد، تجلیل ویژه از سالمندان بالای ۸۰سال و همچنین برپایی میزخدمت پزشکی ویژه بیماران دیابتی، برای چکاپ فشار خون، قند خون و ... اجرا شد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد مازندران بیان داشت: با حضور جلاهی مدیر کل بیمه سلامت توضیحاتی در خصوص شرایط زندگی و سلامتی در دوران سالمندی و اطلاعات و هشدارهای لازم در این خصوص به سالمندان ارائه شد.

عمادی ترکامی با اشاره به اینکه ۷۹هزار و ۷۲۲خانوار تحت حمایت این نهاد هستند، افزود: از این تعداد، ۴۲ هزار و ۹۵۵ خانوار سالمند می‌باشند که طی شش ماهه گذشته خدمات درمانی به سالمندان بیمار، تسهیلات ودیعه مسکن ویژه مستاجران، وام کارگشایی برای حمایت از ایشان،تامین اقلام مورد نیاز مانند؛ سمعک، عصا، پوشینه، ویلچر و... ارائه شده است.

خاطرنشان می‌شود: به سالمندان شرکت کننده در این مراسم، بسته بهداشتی به همراه کارت هدیه ۵۰۰هزار تومانی و همچنین به ۱۰نفر نیز دستگاه فشارسنج دیجیتال اهدا شد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار